Full trønder kastet av fly

Replying to Topic ' Full trønder kastet av fly'

Jeg var akkurat på busstasjonen og henta en kompis som kom fra Trondheim. Han ble satt på buss når flyet ble innstilt i går kveld, og han kunne melde om en dritings trønder som hadde oppført seg som en forbanna idiot på bussen med masse skråling, røyking på dassen og generell uro. Sjåføren fikk ikke roe han ned, men hadde jeg vært han hadde jeg satt den tullingen av på Hjerkinn og latt han finne veien til Oslo selv. :naughty:

Originally posted by Bengt

Och man måste inte flyga för att vara trönder och bli utslängd. Läs det här från Aftonbladet vad som sägs ha hänt i Åre.

Dette er vel overhodet ikke noe verre enn når Osloungdommen inntar Hemsedal og raserer hytter og hotellrom. De stikke jo i tillegg ned hverandre med kniv!!:naughty:

Originally posted by MD11

Och man måste inte flyga för att vara trönder och bli utslängd. Läs det här från Aftonbladet vad som sägs ha hänt i Åre.

Dette er vel overhodet ikke noe verre enn når Osloungdommen inntar Hemsedal og raserer hytter og hotellrom. De stikke jo i tillegg ned hverandre med kniv!!:naughty:

... Bærums ungdom ...

Født og oppblåst i Bærum

Dukker....

Originally posted by P.A. VIKING

Originally posted by MD11

... Bærums ungdom ...

Født og oppblåst i Bærum

Dukker....

Godt sagt P.A Viking:cheers:
Leste forøvrig om de i forrige helgs Aftenposten Magasin. De skulle hatt en god gammeldags runde med juling:up:

Back