Dette er mer kritisk enn hva de store har opplevd.
...eller Midway som snart er en del av nwa.
...en mulig løsning er vel at Frontier fusjonerer med en annen aktør. De samarbeider jo med Air Tran men flåtene passer ikke sammen - det gjør derimot flåtene til Frontier og jetBlue, Frontier og Virgin America.
At jeg for smekk av storebror kan jeg leve med...men fakta er at kreditkortselskapene må betale tilbake til kunden hele beløpet om et flyselskap går konkurs og med flere og flere billige billetter som er kjøpt laaaang tid i forveien blir dette en større og større risiko. Flyselskapene har jo fått pengene sine (ofte et par dager etter at billettene er kjøpt) og har ingen krav for å betale tilbake til kunden om de går konkurs...
.....flyselskapet har ingen mulighet til aa utsette betalingen av sine utgifter,
Hva med de større da? Tror fortsatt at det kommer til å skje noe med CO, UA, DL og NW i løpet av de to neste årene...ellers passer vel Frontier og airTran sammen - med unntak av flåten. JetBlue + "jetRed" hadde blitt litt av et selskap.
Når det gjelder kortselskapene vet du tydligvis mer enn meg...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.