LN-GBM ScanFlyer Silver 8 Jun 2010 #1 Frigg på besøk Tok meg en tur på stranda for å kikke på damene, og det var denne dama jeg fant. Men hun forsvant ganske fort, så hun er kanskje sjenert?
Frigg på besøk Tok meg en tur på stranda for å kikke på damene, og det var denne dama jeg fant. Men hun forsvant ganske fort, så hun er kanskje sjenert?
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 8 Jun 2010 #2 Re: Frigg på besøk Søsteren hennes, Idunn, var i rusegropa på OSL og hylte fra seg. Godt å se disse i lufta.
Re: Frigg på besøk Søsteren hennes, Idunn, var i rusegropa på OSL og hylte fra seg. Godt å se disse i lufta.
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 8 Jun 2010 #4 Re: Frigg på besøk Er dette gammel eller ny Herk?
LN-GBM ScanFlyer Silver 8 Jun 2010 #5 Re: Frigg på besøk Det var den første av de nye. Og det var denne som hadde mer touch enn den hadde go i Kristiansund.
Re: Frigg på besøk Det var den første av de nye. Og det var denne som hadde mer touch enn den hadde go i Kristiansund.
putzmeister ScanFlyer Dusty 8 Jun 2010 #7 Re: Frigg på besøk Pene bilder, er vel noen fler på vei i disse dager
Halvorsn ScanFlyer Molded 9 Jun 2010 #8 Re: Frigg på besøk gode bilder av et fly jeg personlig liker veldig godt!
Fredrik Propell ScanFlyer Silver 9 Jun 2010 #9 Re: Frigg på besøk Frigg og Idun hadde formasjonsflyomkapp med en rå Mercedes på rullebanen på Rygge i dag! Var med Jan Erik Larsen i bilen mener jeg de sa. Kommer nok på TV snart.
Re: Frigg på besøk Frigg og Idun hadde formasjonsflyomkapp med en rå Mercedes på rullebanen på Rygge i dag! Var med Jan Erik Larsen i bilen mener jeg de sa. Kommer nok på TV snart.