Morgen fra Senator loungen på Heathrow. Blir siste gang jeg besøker SEN loungen på SAS billett...
God morgen fra Kongsberg
Vi vinket farvel til sønnen nå klokken 0900 i morges da han kjørte til Sandane for å gå på folkehøgskole et år. Blir tomt i heimen nå når alle ungene er flyttet ut.
Etter at han hadde kjørt ble det en tur til sykehuset for å få tatt en blodprøve og deretter få trent litt hos slavedriverne. Økten ble avbrutt på slutten da det tikket inn en telefon fra nummer 2307xxxx. Det er bare en plass hvor de ringer fra et slikt nummer og det er Riksen. De vil ha meg inn på en PTC behandling (åpning av galleveier), så det tikker nok inn en innbydelse derfra i løpet av meget kort tid. Dette gjøres vanligvis i flere etapper, så det blir nok ikke eneste besøk på Riksen i høst.
God morgen fra Kongsberg
Vi vinket farvel til sønnen nå klokken 0900 i morges da han kjørte til Sandane for å gå på folkehøgskole et år. Blir tomt i heimen nå når alle ungene er flyttet ut.
Etter at han hadde kjørt ble det en tur til sykehuset for å få tatt en blodprøve og deretter få trent litt hos slavedriverne. Økten ble avbrutt på slutten da det tikket inn en telefon fra nummer 2307xxxx. Det er bare en plass hvor de ringer fra et slikt nummer og det er Riksen. De vil ha meg inn på en PTC behandling (åpning av galleveier), så det tikker nok inn en innbydelse derfra i løpet av meget kort tid. Dette gjøres vanligvis i flere etapper, så det blir nok ikke eneste besøk på Riksen i høst.
Heldig han sønnen din! Sandane og området rundt er helt praktfullt! Med Ålfotbreen i vest er det også lite nedbør sammenlignet med kysten, samt ypperlige ski-/vinterforhold overalt. Virkelig et undervurdert område. Kanskje din sønn får samme skjebne som bekjente av oss som gikk på Folkehøyskolen der, de ble værende (tross de er fra Oslo og Stavanger)[emoji3059]
Ellers god dag fra våte Bergen. Har vært lite/ingen forum siste to måneder grunnet mye greier, inkl. ei søtnos av ny arving. Merker at man savner dere, så takk for at dere er her fortsatt! Gleder meg til å lese hva som har skjedd med alle [emoji3526]
Merker at man savner dere, så takk for at dere er her fortsatt! Gleder meg til å lese hva som har skjedd med alle [emoji3526]
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.