Frifredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad frifredag fra Ris. Kaffe, papiraviser og forum før det blir en tur til sentrum for å treffe et par tidligere kollegaer. Blir spennende å se hvor lenge streiken i SAS varer….glad jeg kun har riser med Oslo Sporveier planlagt den neste uken.

Morn fra Tønsberg. Starter arbeidsdagen med en tur på sykehuset for å skaffe en kaffekopp i bytte mot en liten halvliter blod før man Vyer inn til Drammen for litt jobb

Morgen fra Senator loungen på Heathrow. Blir siste gang jeg besøker SEN loungen på SAS billett...

Det fine med 7-avgangen er at loungen er død. Det kjipe er at første tube ankommer ca 30 minutter før avgang, så da er det enten Uber eller buss til LHR. Jeg valgte sistnevnte, så jeg måtte dra hjemmefra klokken 3:15. Men til gjengjeld koster bussen £1.75 hele veien med bytte i Charing Cross.

Ha en hyggelig fredag!

Mornings fra SK482. En dagstur til Stockholm med Flypodden for litt snakk om bonuspoeng og sånt. Ha en fin dag.

God morgen fra Knausen.. Matpakker of frokoster er levert og jeg koser meg med knitrende peis og en nykvernet Evergood. Har bestilt en ny stor dobbel-filter Espro kanne som anbefales på det sterkeste.

Legger noen edle bobler i kjølen da det kan tikke inn en behagelig jobb-nyhet senere i dag.

God morgen fra kontoret i Groruddalen. Hjemme igjen etter et par dager i gamle DDR. FRA-CPH-OSL i Plus. Kantina på Kastrup er stusselige greier når man ankommer sent på kvelden. Kveldsmaten ble kjeks, øl og Gammel Dansk.

Blomkålsuppen så utrolig tynn ut, heldigvis for meg så liker jeg ikke blomkålsuppe…
175f64e7cfb15abf1840106b09822ea9.jpg

Ha en strålende helg[emoji846]

God morgen fra Parkveien. Tannlegen unnagjort, så nå er smilet på plass før avreise til Chile om en uke. Avskjedsfiesta og fullt hus med pizza og vin i kveld. Før det må det jobbes litt. Ha en fin fredag!

God formiddag fra et regntungt Skaun!

Heldigvis ikke noen reiser før på onsdag igjen, så får vi se hva strekien da medfører av forandringer. Skal en tur til Malta, men er booket via OSL med SAS før Lufthansen tar resten av strekningen. Og streiker SAS fortsatt blir det vel via AMS eller noe slikt i stedet. Time will show!

I helgen skal man mimre med "We love the 90`s and 2000`s..." i Trondheim, en vennegjeng på skikkelig BYTUR, så får vi ta konsekvensene i ettertid... hehe.

Nyt helgen folkens!

Kim

Morgen fra Senator loungen på Heathrow. Blir siste gang jeg besøker SEN loungen på SAS billett...

Var i samme dilemma for nøyaktig en uke siden. Da gikk jeg til Singapore Loungen istedenfor. Var vemodig.

God morgen fra Lillestrøm. Satte klokken på slumre (trodde jeg) og våknet nå. Begriper ikke at jeg kan sove 10 timer igjen. Det har vært så mye søvn at jeg ikke skjønner noen ting i sommer.

Nå hjemmekontor og så skal det diskuteres Arktis med et par andre forumister om noen timer.

... og jammen var det kjekt å se at neste helgs burddagstur er operert av hhv Cityjet og Connect. Sånn i et svært egoistisk øyeblikk. Utover det er vi veldig lei oss på alles vegne.

Ha en uthvilt fredag

Last edited:
God morgen fra Kongsberg

Vi vinket farvel til sønnen nå klokken 0900 i morges da han kjørte til Sandane for å gå på folkehøgskole et år. Blir tomt i heimen nå når alle ungene er flyttet ut.

Etter at han hadde kjørt ble det en tur til sykehuset for å få tatt en blodprøve og deretter få trent litt hos slavedriverne. Økten ble avbrutt på slutten da det tikket inn en telefon fra nummer 2307xxxx. Det er bare en plass hvor de ringer fra et slikt nummer og det er Riksen. De vil ha meg inn på en PTC behandling (åpning av galleveier), så det tikker nok inn en innbydelse derfra i løpet av meget kort tid. Dette gjøres vanligvis i flere etapper, så det blir nok ikke eneste besøk på Riksen i høst.

God morgen fra Kongsberg

Vi vinket farvel til sønnen nå klokken 0900 i morges da han kjørte til Sandane for å gå på folkehøgskole et år. Blir tomt i heimen nå når alle ungene er flyttet ut.

Etter at han hadde kjørt ble det en tur til sykehuset for å få tatt en blodprøve og deretter få trent litt hos slavedriverne. Økten ble avbrutt på slutten da det tikket inn en telefon fra nummer 2307xxxx. Det er bare en plass hvor de ringer fra et slikt nummer og det er Riksen. De vil ha meg inn på en PTC behandling (åpning av galleveier), så det tikker nok inn en innbydelse derfra i løpet av meget kort tid. Dette gjøres vanligvis i flere etapper, så det blir nok ikke eneste besøk på Riksen i høst.

Hehe 2307 er Riksen 2211 er Ullevål og 2293 er Radium. 6796 er faktisk Ahus. Men Ullevål har litt confusing nummerserie, da det ofte er 2302 der nå iblandet litt 2211. Men ja jeg har ringt et 2307 nummer ganske mange ganger, men det er jo fordi de jeg jobber for (bemanning) har et Riksen nummer. Sentralbordet for hele OUS er ingen av disse delene, men der er det tast 1 for Riksen osv så havner man jo riktig sted.

God dag fra Rondane, skal vel jobbe kveld her i dag og nå begynner jo helgemaset. Akk og ve.

Last edited:
G’morgen. Kun Westjet og United på programmet den neste måneden, så regner faren for å bli streikerammet som lav. ;)
Men håper de får igjennom noen krav. De har bedre lønn og arbeidsforhold i Spirit Airlines enn de har i SAS….

Snart lyst og vovsen stirrer intenst på meg ….

God morgen fra Kongsberg

Heldig han sønnen din! Sandane og området rundt er helt praktfullt! Med Ålfotbreen i vest er det også lite nedbør sammenlignet med kysten, samt ypperlige ski-/vinterforhold overalt. Virkelig et undervurdert område. Kanskje din sønn får samme skjebne som bekjente av oss som gikk på Folkehøyskolen der, de ble værende (tross de er fra Oslo og Stavanger)[emoji3059]

Ellers god dag fra våte Bergen. Har vært lite/ingen forum siste to måneder grunnet mye greier, inkl. ei søtnos av ny arving. Merker at man savner dere, så takk for at dere er her fortsatt! Gleder meg til å lese hva som har skjedd med alle [emoji3526]

Heldig han sønnen din! Sandane og området rundt er helt praktfullt! Med Ålfotbreen i vest er det også lite nedbør sammenlignet med kysten, samt ypperlige ski-/vinterforhold overalt. Virkelig et undervurdert område. Kanskje din sønn får samme skjebne som bekjente av oss som gikk på Folkehøyskolen der, de ble værende (tross de er fra Oslo og Stavanger)[emoji3059]

Ellers god dag fra våte Bergen. Har vært lite/ingen forum siste to måneder grunnet mye greier, inkl. ei søtnos av ny arving. Merker at man savner dere, så takk for at dere er her fortsatt! Gleder meg til å lese hva som har skjedd med alle [emoji3526]

Gratulerer så mye med en ny arving. :) Helt barnefritt blir det ikke her heller, da vi har 3 barnebarn boen ikke langt unna. Fordelen med barnebarn er at vi kan levere dem tilbake igjen når vi synes det er nok. :p

Sønnen gleder seg som bare det til oppholdet. Han skal gå på linjen Utforsk Norge så det blir nok bra. Har også hørt mye bra om skolen.

Endelig helg! Det regner tidelibom, men det skal det vel gjøre resten av dagen også. Straks til butikken for å se om det er noe som frister til middag. I kveld skal eldstemann spille kamp mot VIF. Spent på hvordan det går! Heldigvis sitter man under tak så om det bøtter ned spiller ingen rolle for meg. Kjapp hyttetur i morgen med yngstemann for å sjekke ut status og klippe gress.

God Helg!

Merker at man savner dere, så takk for at dere er her fortsatt! Gleder meg til å lese hva som har skjedd med alle [emoji3526]

Noen av oss har vært her i 25 år gjennom hostingskifter, krakilske eiere og annen morro, så vi blir nok ikke borte sånn helt uten videre .. Ihvertfall ikke nå som ting er noenlunde stabile...

Grattis med småtten. Få'n ut på spotterplassene før han/hun får sjansen til å protestere. Jetfuel er best in natura. :old

Back