1 123asd ScanFlyer Blue 8 Mar 2010 #1 Fredagstur på sola. 5 mars Første gang jeg bruker ny kameraet mitt Kjøpte det kvelden før. LN-RNN 737-700 taxer til rwy LN-NOI Dette er del 1
Fredagstur på sola. 5 mars Første gang jeg bruker ny kameraet mitt Kjøpte det kvelden før. LN-RNN 737-700 taxer til rwy LN-NOI Dette er del 1
1 123asd ScanFlyer Blue 8 Mar 2010 #2 Re: Fredagstur på sola. 5 mars Dettttte er del 2.. rett etter del 1. heftig det ! Dette var alt.
OSL-MRU ScanFlyer Silver 8 Mar 2010 #3 Re: Fredagstur på sola. 5 mars Virkelig fine bilder! Og grattis med nytt kamera!
1 123asd ScanFlyer Blue 8 Mar 2010 #4 Re: Fredagstur på sola. 5 mars Dette var den andre gangen jeg spottet, men første gang med ordentlig kamera
Re: Fredagstur på sola. 5 mars Dette var den andre gangen jeg spottet, men første gang med ordentlig kamera
putzmeister ScanFlyer Dusty 8 Mar 2010 #5 Re: Fredagstur på sola. 5 mars Veldig bra, morsomt med nytt utstyr som skal prøves
H Hermann SF ScanFlyer Silver 8 Mar 2010 #6 Re: Fredagstur på sola. 5 mars Fine bilder, og selvfølgelig gratulerer med nytt kamera. Hva har du investert i? Likte veldig godt bildet ditt av OY-KFL like etter take-off!
Re: Fredagstur på sola. 5 mars Fine bilder, og selvfølgelig gratulerer med nytt kamera. Hva har du investert i? Likte veldig godt bildet ditt av OY-KFL like etter take-off!
LTH ScanFlyer Gold Medlem 8 Mar 2010 #7 Re: Fredagstur på sola. 5 mars Martin Vestavik said: Click to expand... LN-NON hadde vel norwegian.se stickers tidligere. Nå har den også fått norwegian.com :up: Last edited: 8 Mar 2010
Re: Fredagstur på sola. 5 mars Martin Vestavik said: Click to expand... LN-NON hadde vel norwegian.se stickers tidligere. Nå har den også fått norwegian.com :up:
1 123asd ScanFlyer Blue 8 Mar 2010 #8 Re: Fredagstur på sola. 5 mars Canon Eos 1000D med Sigma 70-300mm objektiv : )
svgspotter ScanFlyer Gold 8 Mar 2010 #9 Re: Fredagstur på sola. 5 mars Mine bilder fra søndag kommer også snart! Nice bilder!
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 8 Mar 2010 #10 Re: Fredagstur på sola. 5 mars Supre bilder! Takk for det! Det kan umulig være første gang du bruker et kamera?? BF:cool2
Re: Fredagstur på sola. 5 mars Supre bilder! Takk for det! Det kan umulig være første gang du bruker et kamera?? BF:cool2
1 123asd ScanFlyer Blue 8 Mar 2010 #11 Re: Fredagstur på sola. 5 mars Har spottet en gang med ett kompakt kamera. Har sett og lært av andre sine bildeposter her på forumet, har sett igjennom omtrent alle som er. Har sett på kommentarene til proffene og prøvd å følge de rådene de har gitt til andre nybegynnere
Re: Fredagstur på sola. 5 mars Har spottet en gang med ett kompakt kamera. Har sett og lært av andre sine bildeposter her på forumet, har sett igjennom omtrent alle som er. Har sett på kommentarene til proffene og prøvd å følge de rådene de har gitt til andre nybegynnere
Even92LN ScanFlyer Gold 8 Mar 2010 #12 Re: Fredagstur på sola. 5 mars Kjempefin serie! Jammen ikke ille til å være første gangen med SLR
E Egenes ScanFlyer Gold 8 Mar 2010 #13 Re: Fredagstur på sola. 5 mars Vanskelig og tro at det er første gangen du bruker et SLR kamera! Dette var jo kjempebra til nybegynner Stå på!
Re: Fredagstur på sola. 5 mars Vanskelig og tro at det er første gangen du bruker et SLR kamera! Dette var jo kjempebra til nybegynner Stå på!
G G-COLE ScanFlyer Gold 9 Mar 2010 #14 Re: Fredagstur på sola. 5 mars Ja,- dette må være kjempebra for å være første førsøket med nytt kamera ! :up: At du har fulgt med på ros ,ris og tips fra andre har nok hjulpet ! -Så nok engang,- fine bilder og grattis med nytt kamera !
Re: Fredagstur på sola. 5 mars Ja,- dette må være kjempebra for å være første førsøket med nytt kamera ! :up: At du har fulgt med på ros ,ris og tips fra andre har nok hjulpet ! -Så nok engang,- fine bilder og grattis med nytt kamera !