Frankfurt FCT og FCL

Re: Frankfurt FCT på retur?

Dragen i Senator prøvde å stoppe oss da vi kom med TG First for vel 5 uker siden ( sist lørdag hadde vi ikke tid, gate A 34 så sabla langt unna , og gadd ikke) til tross vi hadde med TG eskorte som sa vi kom fra First.. Orket ikke å diskutere så begge to dro opp MP *G kortet og alt var ok... Likevel omstendelig registrering .^_^

Edit: Dragen ville ha oss over til Business loungen.. Stoor C på BP

C skal da i C-loungen de, så der hadde nok dragen rett.

Re: Frankfurt FCT på retur?

Må nok si at det lå en underliggende aprilspøk her. Jeg skammer meg bare nesten. Men jeg fikk jo svar på noe jeg lurte på! Ingen umiddelbare planer om å fly i F og/eller C med det første...

Tilgang til FCT i Frankfurt

Hei,
Spørsmål til de som er bevandret i FCT og LH-First class.
Jeg kan kanskje få fly PHL-FRA-OSL neste fredag i LH F
Vil jeg da få tilgang til FCT når jeg lander fra PHL ?
Noen som kjenner loungen til LH i PHL ?

Takker for svar

Det som står på nettsidene er :

Access to the First Class Terminal at Frankfurt Airport is only possible with a confirmed same-day departing First Class flight on Lufthansa or SWISS. HON Circle Members may access the First Class Terminal with a same-day departing flight on Lufthansa, SWISS or Austrian Airlines. Access to the First Class Terminal is not permitted for arriving passengers.

http://www.lufthansa.com/no/en/Lounge-types-and-access

Når du har videreforbindelse med LH-group kunne du iallfall tidligere bruke den. Tror ikke om du flyr sk fra-osl.

Noen som har testet ut adgang til FCT ved ankomst LH F og videre med LH C i det siste? Jeg mener jo at det er sånn, men er noe uklart på nettsidene deres....?

Noen som har testet ut adgang til FCT ved ankomst LH F og videre med LH C i det siste? Jeg mener jo at det er sånn, men er noe uklart på nettsidene deres....?
Har tenkt å prøve på vei hjem fra påskeferie - men om noen finner ut før det tas informasjon i mot med takk!

Back