Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Vifte med tærne??
LN-NOB og de 737-300 maskinene med NYE seter har ca samme beinplass som i SAS sine -800 maskiner. Med påfyll av seter i de andre 737 typene blir det vel omtrent som i -800
De fremre radene på SAS har bedre og til dels mye bedre benplass og de fylles op av folk som betaler mer - og det gir penger i kassa. Reklamen er nok i første omgang rettet mot dette segmentet...Noe som vel også bevises av plasseringen for reklamen i DN og i ingen av de andre avisene...
De fremre radene på SAS har bedre og til dels mye bedre benplass og de fylles op av folk som betaler mer - og det gir penger i kassa. Reklamen er nok i første omgang rettet mot dette segmentet...Noe som vel også bevises av plasseringen for reklamen i DN og i ingen av de andre avisene...
SAS er vesentlig bedre enn DY for forretningsreisende, det vet alle som har flydd back to back. Ikke så mye på benplassen, men først og fremst når det gjelder frekvens. Det burde SAS spille mye mer på!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.