I første omgang ble det sagt 100,000 miles, men da jeg ringte tilbake for å betale dagen etter ble det endret til 110,000 og det var det de neste agentene også kvotet.Veldig bra! Ser ut som om du har fått valuta for milene. Hvor mye ble du belastet?
Aha. Helt nytt for megTopp rapport, og ser frem til fortsettelsen
Det ukjente flyet bak Widerøemaskinene i starten er "Air France", i form av Hop!, som de har omdøpt Air France Regional til og som trafikkerer OSL for dem
Faktisk glad i A300'n. Liksom litt som å være tilbake på 80-tallet (tenker jeg da, har aldri opplevd the 80s). Jeg liker at de bruker widebodies selv på de korte innenriksrutene. Da blir det faktisk verdt å betale de ekstre kronene for C kontra Y syns jeg.Nydelig rapport. Særlig vil jeg legge vekt på flyreisen med en aldrende A300 som jeg også var så heldig å få reise med til UDT for ikke så lenge siden, "Anus Burner" aka Bloody Mary må jeg si jeg skrattlo godt av. Bildene fra "friendship bridge" vekker gode minner. Velger selv stort sett Centra Point hotel Terminal 21 i BKK men så ut som et greit hotel du bodde på også. Igjen tusen takk for innsatsen![]()
Kjempebra...må si som andre at det rykker i reisefoten nå ja
Innledningsvis skriver du om bildekvaliteten....Merkes ikk - supre bilder. Min definitive favoritt er bildet av bladet med (regn)dråpen på....Klassisk !!!
Topp rapport med mange bra bilder!
Super rapport med meget gode bilder
Godt å se at det ikke bare er jeg som digger A300en til TG og So Sofitel i Bangkok
Noen tips når det gjelder So Sofitel er dersom man vil ha et lyst rom er det Metal elementet som gjelder. Er selv meget glad i Water element, etter å ha vært på omvisning i alle (og bodd i metal og wood) er det det jeg velger hver gang. Dersom man bor der i 4 netter (og ikke pakker ut av kofferten) kan man også få en natt i hvert element. Hotellet har forresten en helt superb club lounge, og jeg anbefaler alle å booke rom med tilgang til denne da servicen der er superb
Nå gleder jeg med VELDIG til ferien i Oktober der det blir TG sin A300 (fingers crossed) og 2x3 netter på So Sofitel![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.