Joda, så den, men klarer ikke se hvilke av de fordelene DY drar frem man ikke kan gjøre med flex-billetter hos SAS![]()
På internasjonale ruter må du jo ha dugg mellom øra for å velge Norwegian.. Stappa inn i en -300 der en liten sandwich og cola koster 70 bob. Ingen lounge, ingen fast track, ikke midtsetet blokkert, ingen servering selv med flex billett og sist men ikke minst, elendig frekvens.. Hva har DY å reklamere med? Kun en ting: PRIS og atter pris.
Så langt unna et forretningskonsept man kan komme...
Ja disse dumme forretningsfolkene som til stadighet velger DY![]()
På internasjonale ruter må du jo ha dugg mellom øra for å velge Norwegian.. Stappa inn i en -300 der en liten sandwich og cola koster 70 bob. Ingen lounge, ingen fast track, ikke midtsetet blokkert, ingen servering selv med flex billett og sist men ikke minst, elendig frekvens.. Hva har DY å reklamere med? Kun en ting: PRIS og atter pris.
Så langt unna et forretningskonsept man kan komme...
Hvis jeg skal paa en tur hvor f.eks. opplegget er spikret, vil jeg si at pris er viktigere enn frekvens. Folk som skal paa konferanser eller andre arrangementer/moeter hvor man vet naar man begynner og slutter vil i stor grad velge det billigste hvis rutetabellen passer. Mange firmaer passer noeye paa reiseutgiftene og vil velge det billigste hvis tidtabellen passer.
Hos DY kan man på innenriks i Sør Norge slappe av helt uten mas og kjas i kabinen med kaffekopper og salgsvogner og mange forretningsfolk slapper rett og slett av og puster ut etter en lang dag![]()
Hva har DY å tjene på det?
Kunder som kommer tilbakeStresskoffert faktoren øker meget på rutene i Norge! De kommer i takt som tilbudet vokser og på innland Norge har man et fullverdig tilbud til SAS på "trunkrutene" mellom de største byene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.