BU662
critical mind
Re: FR vs DY (splittet tråd)
Flyhi, jeg tror her er du på meget tynn is.
Alle selskaper utenom FR gir deg en total-pris for sitt produkt. Det egentlige problem er at du forventer en produkt-innhold som overstiger dette hva de diverse selskaper faktisk tilbyr. Dette er en problem av forventning og tilbyd. Her står du jo fritt å velge en selskap som tilbyr deg en produkt med den innhold du ville ha. Du må da til slutt bare betale dette...
FR, GWI, DY og EZY tilbyr i sine billigste billetklasser bare den transport av den fysiske person fra A til B. Ingenting mer. Slik står det forøvrig også i transportbetingelser (som vanligvis ingen leser...). For de som er villige å betale mere, så kan de booke en dyrere prisklasse hos GWI og DY og da har man reservasjon av sete og transport av bagasje inkludert. Hverken du eller Tommy har nevnt at det finnes seg Flex billetter hos disse to aktører.
Du skriver DY er en høygebyrselskap. Kan du vennligst levere enn begrynnelse basert på de tallene som ble posted!!! Du må jo forlike selskap i sitt segment. De tallene som er posted er direkte tatt fra selskaps nettsider. Forskjell i gebyrer mellom DY og AB t/r er for Europa-Flyginger heile 2 € (antatt at man ikke reserverer sete, men tar en bag med seg). Dette forskjell er mindre enn en billet fra Købnhavn Central til CPH eller en iskrem ved slott. Eller er AB plutselig også en høypris-selskap?!?
Flyhi, jeg tror her er du på meget tynn is.
Alle selskaper utenom FR gir deg en total-pris for sitt produkt. Det egentlige problem er at du forventer en produkt-innhold som overstiger dette hva de diverse selskaper faktisk tilbyr. Dette er en problem av forventning og tilbyd. Her står du jo fritt å velge en selskap som tilbyr deg en produkt med den innhold du ville ha. Du må da til slutt bare betale dette...
FR, GWI, DY og EZY tilbyr i sine billigste billetklasser bare den transport av den fysiske person fra A til B. Ingenting mer. Slik står det forøvrig også i transportbetingelser (som vanligvis ingen leser...). For de som er villige å betale mere, så kan de booke en dyrere prisklasse hos GWI og DY og da har man reservasjon av sete og transport av bagasje inkludert. Hverken du eller Tommy har nevnt at det finnes seg Flex billetter hos disse to aktører.
Du skriver DY er en høygebyrselskap. Kan du vennligst levere enn begrynnelse basert på de tallene som ble posted!!! Du må jo forlike selskap i sitt segment. De tallene som er posted er direkte tatt fra selskaps nettsider. Forskjell i gebyrer mellom DY og AB t/r er for Europa-Flyginger heile 2 € (antatt at man ikke reserverer sete, men tar en bag med seg). Dette forskjell er mindre enn en billet fra Købnhavn Central til CPH eller en iskrem ved slott. Eller er AB plutselig også en høypris-selskap?!?
Last edited: