FR tillbaka till Malmö

Re: FR tillbaka till Malmö

Betyr det at LFV har senket avgiftene eller er det Ryanair som er blitt desperate for å plassere kapasitet?
 
Re: FR tillbaka till Malmö

Betyr det at LFV har senket avgiftene eller er det Ryanair som er blitt desperate for å plassere kapasitet?


Jag tror inte det? Swedavia(LFV) har avyttrat en del mindre flygplatser till privata aktörer. Kanske så får man då större ekonomiska svängrum att förhandla med FR? Personligen tror jag att Ryanair måste placera sin kapacitet nånstans och då passar det bra på Sturup men framför allt så vill man in på CPH.
 
Re: FR tillbaka till Malmö

He he, utrolig.. Var nesten sikker på at de kom til å
fronte MMX som f.eks. "Malmö / København" eller
noe lignende crazy krumpsring..
 
Re: FR tillbaka till Malmö

Het den ikke København, men så ble de tvunget til å gjøre det om til Malmö fordi avviket mellom produktet de solgte, og produktet de leverte ble for stort?
 
Re: FR tillbaka till Malmö

Het den ikke København, men så ble de tvunget til å gjøre det om til Malmö fordi avviket mellom produktet de solgte, og produktet de leverte ble for stort?

Mener helt sikkert også de startede med at kalde den for Malmö/Copenhagen, men senere blev tvunget til at ændre det til Malmö, da det var vildledende markedsføring.

De fortsatte dog ombord med at byde velkommen til "The Malmö/Copenhagen-Area" ved landing...
 
Re: FR tillbaka till Malmö

De fortsatte dog ombord med at byde velkommen til "The Malmö/Copenhagen-Area" ved landing...
...og det blir vel ikke helt feil, for dette området markedsfører seg vel som en region mellom landegrensene.
 
Re: FR tillbaka till Malmö

...og det blir vel ikke helt feil, for dette området markedsfører seg vel som en region mellom landegrensene.

Jamen visst! Allt söder om Stockholm ingår i ju i CPH upptagningsområde. Man vill ju kalla sig Öresunds regionen men det kanske inte gäller Ryanair och Sturup?
 
Re: FR tillbaka till Malmö

Jamen visst! Allt söder om Stockholm ingår i ju i CPH upptagningsområde. Man vill ju kalla sig Öresunds regionen men det kanske inte gäller Ryanair och Sturup?

Et godt spørgsmål. Uden at sammenligne med andre, så kan man diskutere, om Malmö lufthavn er en del af København så at sige. Øresundsbron er stadig en væsentlig barriere med dens brotakster, og kollektiv trafik til og fra København er næsten ikke eksisterende.

Lars
 
Re: FR tillbaka till Malmö

Men dette øker vel neppe sjansene for å se dem på CPH med det første.

Og det må sies at 3 ukentlige flighter totalt er en ganske så forsiktig satsning og jeg er litt usikker på hva som gjør at de skal lykkes denne gangen?
 
Re: FR tillbaka till Malmö

Men dette øker vel neppe sjansene for å se dem på CPH med det første.

Og det må sies at 3 ukentlige flighter totalt er en ganske så forsiktig satsning og jeg er litt usikker på hva som gjør at de skal lykkes denne gangen?

Vore rätt konstigt om man inte lyckades...Man flyger ju trots allt från en flygplats som ligger i Nordens största upptagningsområde. Det funkar i Oslo det funkar i Stockholm. Får se om det funkar i Öresund?
 
Re: FR tillbaka till Malmö

Et godt spørgsmål. Uden at sammenligne med andre, så kan man diskutere, om Malmö lufthavn er en del af København så at sige. Øresundsbron er stadig en væsentlig barriere med dens brotakster, og kollektiv trafik til og fra København er næsten ikke eksisterende.

Lars

OT: Jag trodde det var många som pendlade mellan bostaden i Malmö och arbetet i Köpenhamn?

Det är väl irrelevant vad Ryanair kallar Sturup i det här fallet. Det verkar som dessa två linjer enbart är avsedda för semestrande sydsvenskar.
 
Re: FR tillbaka till Malmö

Vore rätt konstigt om man inte lyckades...Man flyger ju trots allt från en flygplats som ligger i Nordens största upptagningsområde. Det funkar i Oslo det funkar i Stockholm. Får se om det funkar i Öresund?

OT: Jag trodde det var många som pendlade mellan bostaden i Malmö och arbetet i Köpenhamn?

Nå er det vel langt enklere (faktisk meget enkelt) å komme seg fra Malmø til både København og CPH. Det som er tungvindt slik jeg har forstått det er å komme seg fra København til Sturup/MMX

Slik at mens CPH dekker hele Øresundsregionen er MMX mer en lokal Malmø/Skåne flyplass og derfor sliter med å tiltrekke seg reisende fra København i like stor grad som Rygge klarer det fra Oslo
 
Back
Top