LN-SEK ScanFlyer Gold 11 Apr 2011 #1 Tips til fotogjengen: SE-REF kommer på 908 idag, Star Alliance maskinen....
TOS ScanFlyer Mile High Club 11 Apr 2011 #2 Re: Fototips: Star Alliance maskinen kommer til OSL LN-SEK said: Tips til fotogjengen: SE-REF kommer på 908 idag, Star Alliance maskinen.... Click to expand... Fin maskin! Min eneste tur på business class hos SAS IC var i den maskinen fra SEA til CPH.
Re: Fototips: Star Alliance maskinen kommer til OSL LN-SEK said: Tips til fotogjengen: SE-REF kommer på 908 idag, Star Alliance maskinen.... Click to expand... Fin maskin! Min eneste tur på business class hos SAS IC var i den maskinen fra SEA til CPH.
FlyHi ScanFlyer Crusty 11 Apr 2011 #3 TOS said: Fin maskin! Min eneste tur på business class hos SAS IC var i den maskinen fra SEA til CPH. Click to expand... Brugte man A330 til SEA?
TOS said: Fin maskin! Min eneste tur på business class hos SAS IC var i den maskinen fra SEA til CPH. Click to expand... Brugte man A330 til SEA?
TOS ScanFlyer Mile High Club 11 Apr 2011 #4 Re: Fototips: Star Alliance maskinen kommer til OSL FlyHi said: Brugte man A330 til SEA? Click to expand... Ja, den gangen var det en A330. Jeg fikk en forklaring på det - om jeg husker rett så var det knyttet til at en A340 var på sjekk.
Re: Fototips: Star Alliance maskinen kommer til OSL FlyHi said: Brugte man A330 til SEA? Click to expand... Ja, den gangen var det en A330. Jeg fikk en forklaring på det - om jeg husker rett så var det knyttet til at en A340 var på sjekk.
FlyHi ScanFlyer Crusty 11 Apr 2011 #5 TOS said: Ja, den gangen var det en A330. Jeg fikk en forklaring på det - om jeg husker rett så var det knyttet til at en A340 var på sjekk. Click to expand... Det hørte da vist til sjældenhederne på den rute
TOS said: Ja, den gangen var det en A330. Jeg fikk en forklaring på det - om jeg husker rett så var det knyttet til at en A340 var på sjekk. Click to expand... Det hørte da vist til sjældenhederne på den rute
TOS ScanFlyer Mile High Club 11 Apr 2011 #6 FlyHi said: Det hørte da vist til sjældenhederne på den rute Click to expand... Jeg var naturligvis mer enn happy bare med å sitte på 1A (takket være oppgradering på, ironisk nok, bonuspoeng), og ikke langt bak i bussen. Men enough OT, dette var vel en tråd om fototips... Sorry, -SEK!
FlyHi said: Det hørte da vist til sjældenhederne på den rute Click to expand... Jeg var naturligvis mer enn happy bare med å sitte på 1A (takket være oppgradering på, ironisk nok, bonuspoeng), og ikke langt bak i bussen. Men enough OT, dette var vel en tråd om fototips... Sorry, -SEK!
baselutvann ScanFlyer Gold 11 Apr 2011 #7 Den ble fanget over oslo i dag tidlig. Bilder kommer ikveld