gilera
Canonskytter
Fotokonkurranse: Høst 2013
Konkurransen varer frem til og med søndag 15. desember.
Temaet denne gangen er: Høsten og dens nydelige farger!
Høsten er den årstiden jeg personlig liker best å ta bilder i da den inneholder så mye flott lys og farger. Det er utrolig mange motiver man kan finne - alt i fra det klare høstlyset midt på dagen til tåkete morrabilder. Mitt tips denne gangen er å utfordre seg selv til å dra ut tidlig om morgenen for å fange tåka og frosten i et fantastisk lys som det blir da. Lek gjerne med innstillinger på kameraet og i etterbehandlingen (men husk at hvis du selv tror du har dratt for hardt i spakene, så har du mest sannsynlig det
).
Alle deltagere sender en PM til meg (gilera) med sitt bidrag i form av URL innen 15. desember. Helst uten vannmerke med navn da konkurransen er anonym frem til vinnerbildet er kåret. Jeg samler da inn alle bilder og legger de ut i en ny tråd for avstemning. Vinneren blir annonsert i tråden etter endt avstemning og en premie venter! :up:
Informasjon, regler og krav:
Da ønsker jeg dere en veldig god høst og lykke til! :fly
Med vennlig hilsen
Bjørn J. Jensen
Konkurransen varer frem til og med søndag 15. desember.
Temaet denne gangen er: Høsten og dens nydelige farger!
Høsten er den årstiden jeg personlig liker best å ta bilder i da den inneholder så mye flott lys og farger. Det er utrolig mange motiver man kan finne - alt i fra det klare høstlyset midt på dagen til tåkete morrabilder. Mitt tips denne gangen er å utfordre seg selv til å dra ut tidlig om morgenen for å fange tåka og frosten i et fantastisk lys som det blir da. Lek gjerne med innstillinger på kameraet og i etterbehandlingen (men husk at hvis du selv tror du har dratt for hardt i spakene, så har du mest sannsynlig det

Alle deltagere sender en PM til meg (gilera) med sitt bidrag i form av URL innen 15. desember. Helst uten vannmerke med navn da konkurransen er anonym frem til vinnerbildet er kåret. Jeg samler da inn alle bilder og legger de ut i en ny tråd for avstemning. Vinneren blir annonsert i tråden etter endt avstemning og en premie venter! :up:
Informasjon, regler og krav:
- Skriv kort info om motivet/bildet, dato og sted. Ytterlige spesifikasjoner er også greit.
- Bildet må være tatt høsten 2013.
- Kun ett bidrag per person per måned.
- Det kåres én vinner.
- Bildet skal være i standard størrelse (maks 1024 pixler i bredden). Hvis ikke endrer jeg bildestørrelsen uten forespørsel.
- Bildet skal være tatt av deg selv. Viktig!
- Bildet skal være flyrelatert (flyplasser, fly, cockpit, ATC etc.).
- Bildene som sendes inn vil ikke være synlig for visning for publikum før avstemningen begynner.
- Fotografen holdes ukjent fram til vinneren er kåret.
Da ønsker jeg dere en veldig god høst og lykke til! :fly
Med vennlig hilsen
Bjørn J. Jensen