Fotokonkurranse Flyprat

Bidragene kommer forhåpentligvis mot slutten, vi må jo få ha sommeren til gode for å fange det rette bildet ;) :D

HermannSF: PM ble sendt igår kveld til deg med bidraget mitt, valgte et bilde jeg tok igår da jeg likte det bedre. :)

Last edited:
Da har vi kommet så langt som til 12. august 2011, og innsendingsperioden avsluttes 20. august! Regner med en god del her inne har fått seg noen fine foto i ferien, så det er bare å sende inn. Eneste krav er at det er tatt i dette sommerhalvåret - samt at det er flyrelatert.

Gleder meg til å legge ut avstemningen, men til det kreves bidrag:)

Da er det litt over fire døgn igjen! Send inn. Vi ligger langt unner 10 bidrag, hadde vært kjekt med mer. Jeg vet det ligger der ute!:)

Gjelder å gidde å koble til den eksterne harddisken og levere et fullstendig uredigert bilde, innen de neste timene..... Er bare synd at den eksterne harddisken er sååååå langt unna. Ned ei hel trapp faktisk. Urk.

*plystre*

EDIT: "sommerHALVÅR" - plz define? I Tromsø er det sommermåneder (evt sommermånedEN) - så jeg kjenner ikke til begrepet sommerhalvår :eek: Jeg har bilder fra Mai hvor det ligger tjukt med snø på bakken, for å si det sånn. Hehehe. Er temaet sommer som i at det må være sommerslig på bildet, er temaet sommer som i at det må være tatt i løpet av sommerperioden? Hjelp en stakkar student som er vant med å forholde seg til klare og tydelig definerte regler :lol:

Last edited:
EDIT: "sommerHALVÅR" - plz define?

Ifølge ordboka så er sommerhalvåret tiden mellom vårjevndøgn og høstjevndøgn.

Og da spiller det ingen trille om det er snø, is, slapps, gress, asfalt, grus, betong på bakken i Tromsø :)

Det er også det som er en del av fotokonkurransen, at alle skal komme med sin versjon av noe sommerlig.

Nå er vi i innspurten, det er rundt halvannet døgn igjen til innsendingsperioden er over. Har fått inn noen de siste dagene, men jo flere - desto bedre!:)

Ha en fortreffelig (og våt) fredag!

Da endte vi opp med totalt ni bidrag. Skulle meget gjerne hatt et høyere tall, men da får vi satse på at vi får en verdig vinner som kan motta en flott premie.

Hvis det fortsatt er noen der ute som mener de har noe å bidra med, kan det sendes inn innen 21. august 18.00, så prøver jeg å legge ut avstemning kort tid etter det.

Dette er andre og siste gang jeg blir med på konkuransen, dere andre som deltar er altfor gode fotografer til at jeg kan matche resultatet deres. :)

Det er ikke alltid kvaliteten på bildet som er avgjørende Joachim, noen ganger er motivet viktigere enn kvaliteten ;) Stå på å ta bilder!

Dette er andre og siste gang jeg blir med på konkuransen, dere andre som deltar er altfor gode fotografer til at jeg kan matche resultatet deres. :)

Tåpeligste kommentaren jeg har hørt i dag:)

Dette er en fotokonkurranse for samtlige, og jeg oppfordrer deg til å fortsette med dine bidrag - hvis du selv har lyst til å delta :)

Du må foralldel huske på at svært mange bilder er etterbehandlet i photoshop i mer eller mindre grad og at bildene som overføres til PC fra kamera ikke nødvendigvis er det samme som du ser ferdig etterbehandlet her. Stå på og fortsett å bidra:D

Back