Fotokonkurranse Flyprat

!Påminnelse!

Temaet for mai måned: Solnedgang (Kveldslys, sol, sommerstemning etc.)

Fristen er fredag 20. mai kl. 23:59!

Noen vanskelig oppgaver må vi vel ha, dette var et ønske fra en aktiv deltaker, så støtt opp folk som tar initiativ og kommer med innspill! :)

Kunngjøring:

Drar på seilas imorgen og har ikke tilgang til pc på 15 dager, derfor meddeler jeg følgende nå:

Fotokonkurransen neste gang sprer seg over juli og august, det vil si at fristen er 20. august 2011 klokken 23:59.

Tema: Sommer

Håper på mange bidrag, og da helst minst 15 for å bygge opp konkurransen. Med dette temaet kan alle bidra med noe:) Det blir en flott premie til vinneren sponset av forumets crew, kanskje vanker det flere gevinster også.

Vinneren av denne månedens konkurranse blir tilgjengelig i pollen 30-06-2011 kl. 01:30.

Ønsker alle forumister og konkurransedeltakere en riktig god sommer!:cool:

Last edited:
Som Herman SF skriver så stiller styret opp med en liten premie til den som tar det beste beste sommerbildet her på Flyprat!

Jeg bare lurer, hvem er det som sender premiene her egentlig? Jeg ser at det er premie for juni, men hvis Hermann SF er borte i 15 dager, blir det sendt når han kommer hjem?

Jeg bare lurer, hvem er det som sender premiene her egentlig? Jeg ser at det er premie for juni, men hvis Hermann SF er borte i 15 dager, blir det sendt når han kommer hjem?

Premien for sommerkonkuransen (juli/august) er det styret i Foreningen Flyprat som står for. For juni er vi ikke involvert, og det er Hermann SF som eventuelt får stå for ;)

Hei.

Det er dessverre ingen premie for junikonkurransen, må ha forvekslet sommerkonkurransen med juni. Beklager dette.

Men jeg vil minne om at innsending fotokonkurransen for SOMMEREN 2011 er åpen, hittil har jeg fått:

0 innsendte bidrag

Håper dette forbedrer seg innen fristen:)

Jeg kopierer fra forrige post:

Fotokonkurransen neste gang sprer seg over juli og august, det vil si at fristen er 20. august 2011 klokken 23:59.

Tema: Sommer

Håper på mange bidrag, og da helst minst 15 for å bygge opp konkurransen. Med dette temaet kan alle bidra med noe Det blir en flott premie til vinneren sponset av forumets crew, kanskje vanker det flere gevinster også.

Fortsatt god sommer til alle!

Back