• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fortsatt god lønnsomhet for Lufthansa

Someone

Moderator
Medlem
Fortsatt god lønnsomhet for Lufthansa

På tross av store kostnader ved å integrere Air Berlin restene i Eurowings, høyere drivstoffkostnader og streikeproblemer i Europa kan Lufthansa presentere en omtrent like stort overskudd i første halvår i 2018, som samme periode i fjor

Det er først og fremst Lufthansa og Swiss som går godt, mens Eurowings taper penger, men her ligger det store engangskostnader. Samtidig har de tilsynelatende lykkes med endel kostnadskutt da enhetskostnadene totalt i gruppen er ned

https://investor-relations.lufthans...g-der-lufthansa-group-im-ersten-halbjahr.html

All Lufthansa Group airlines achieve substantial growth in the first half of 2018

31.07.18
• Number of passengers and flights as well as seat load factors all reach new record levels • Network Airlines and Eurowings grow unit revenues while significantly expanding capacity • Network Airlines’ unit cost reduction of 2.1 percent exceeds target and supports 26-percent results improvement • Adjusted EBIT for the Lufthansa Group of EUR 1,008 million only just below prior-year period despite substantially higher fuel costs • Full-year revenue projection raised and earnings forecast reaffirmed: Adjusted EBIT only slightly below previous year
 
Back
Top