OSL Inside
ScanFlyer Blue
Replying to Topic 'Forsvaret skal hente hjem skadde'
Og hvilke andre elementer er det da "seilfly" og du tenker på som for oss dødlige mennesker MÅ være til stede for å kalle det en flightplan?
Originally posted by LN-ATC
Det du får av informasjon på IPPC er kun de opplysningene som dreier seg om ruta. Andre elementer, som skal til for å kalle dette en flightplan, blir ikke opplyst. Det er poenget...
Og hvilke andre elementer er det da "seilfly" og du tenker på som for oss dødlige mennesker MÅ være til stede for å kalle det en flightplan?
PREFLIGHT INFORMATION BULLETIN: 041229/0752
NARROW ROUTE BULLETIN
INCLUDES NOTAM VALID FROM: 290752 FOR: 1 DAY(S)
DEPARTURE: ENGM
DESTINATION: OIZH
CALLSIGN: BRA1253
SOURCE: FPL
EOBT: 0412290900
ROUTE: SUTOK UP607 TEB UN623 LOVIK UM996 MOGRI UW538
KW UL32 LI UW538 GANRA UL980 TAMAK/K0828S1110
B145B ER/K0824S0810 B145B TESMI/K0830S1110
B494 MEBOS B143L NESAD/N0448F370 B143L KASUM
UR321 ULDUS/N0450F390 UP867 BJD G775 LUDAX
DCT
ROUTE WIDTH: 20 NM
HEIGHT: 000/999
PERM NOTAM CUTOFF: 45 DAY(S)
TRAFFIC: IV PURPOSE: NBO SCOPE: AEW
SNOWTAM: NO MET: METAR/TAF/SIGMET/ICE