M mrrockbell Newcomer 5 Sep 2013 #1 Første gang på monsteret A380 Første gang på A380, god opplevelse! [youtube]VJuGYOeNDd0[/youtube] Attachments rsz_a380beast (1).jpg 158.6 KB · Views: 1,106
LN-SSL ScanFlyer Gold 5 Sep 2013 #2 Re: Første gang på monsteret A380 Du verden, hadde du flapsmotoren i setet ved siden av...? ;-) Velkommen!:fly
Re: Første gang på monsteret A380 Du verden, hadde du flapsmotoren i setet ved siden av...? ;-) Velkommen!:fly
sk931 ScanFlyer Rusty 7 Sep 2013 #4 Re: Første gang på monsteret A380 Kanon said: Stilig :up: Click to expand... Hvordan var komforten ombord på SQ ??? JEg har fløjet LH/AF/EK og TG A380..på synes jeg den var ganske OK Hilsen Ole
Re: Første gang på monsteret A380 Kanon said: Stilig :up: Click to expand... Hvordan var komforten ombord på SQ ??? JEg har fløjet LH/AF/EK og TG A380..på synes jeg den var ganske OK Hilsen Ole
M mrrockbell Newcomer 8 Sep 2013 #5 Re: Første gang på monsteret A380 sk931 said: Hvordan var komforten ombord på SQ ??? JEg har fløjet LH/AF/EK og TG A380..på synes jeg den var ganske OK Hilsen Ole Click to expand... Komforten var god! Godt med benplass, for meg på 1,80. Fantastisk service. Liker å sitte oppe i andre etasje på SQ317 - Da du får ekstra armplass og oppbevaring.
Re: Første gang på monsteret A380 sk931 said: Hvordan var komforten ombord på SQ ??? JEg har fløjet LH/AF/EK og TG A380..på synes jeg den var ganske OK Hilsen Ole Click to expand... Komforten var god! Godt med benplass, for meg på 1,80. Fantastisk service. Liker å sitte oppe i andre etasje på SQ317 - Da du får ekstra armplass og oppbevaring.
Halvorsn ScanFlyer Molded 10 Sep 2013 #6 Re: Første gang på monsteret A380 Hørt fra de som har fløyet kjempedamen at akkselerasjonen er mer merkbar og kraftigere enn på en B737/A31X/A32X. Er differansen merkbar?
Re: Første gang på monsteret A380 Hørt fra de som har fløyet kjempedamen at akkselerasjonen er mer merkbar og kraftigere enn på en B737/A31X/A32X. Er differansen merkbar?
B Bergern ScanFlyer Dusty 10 Sep 2013 #7 Re: Første gang på monsteret A380 Halvorsn said: Hørt fra de som har fløyet kjempedamen at akkselerasjonen er mer merkbar og kraftigere enn på en B737/A31X/A32X. Er differansen merkbar? Click to expand... Nei, syns ikke det. Har ikke greie på hvilken hastighet de ulike må ha før de kan ta av, men min opplevelse fra AF sin 380 en fin vårdag på JFK var at den brukte langt mer rullebane enn det jeg er vant med i mindre fly.
Re: Første gang på monsteret A380 Halvorsn said: Hørt fra de som har fløyet kjempedamen at akkselerasjonen er mer merkbar og kraftigere enn på en B737/A31X/A32X. Er differansen merkbar? Click to expand... Nei, syns ikke det. Har ikke greie på hvilken hastighet de ulike må ha før de kan ta av, men min opplevelse fra AF sin 380 en fin vårdag på JFK var at den brukte langt mer rullebane enn det jeg er vant med i mindre fly.