Originally posted by EB
Hvorfor er det dumt av Norwegian å konkurrere med seg selv mens det er greit at Ryanair gjør det?
Hvis Norwegian fyller opp fly fra både OSL og RSL så er vel det bare bra - eller????
Originally posted by KennethGS
Personlig tror jeg at det er snakk om Norwegian. Ikke skjønner jeg poenget med å konkurere med seg selv på OSL, men Kjos har jo tydligvis lagt sin elsk på den plassen...
Originally posted by SE-DYD
Ut fra det jeg har lest i lokalpressen, legger de i ordet "base" at selskapet har fly som overnatter der- med det apparatet som trengs. Det trenger ikke være noe mer!
Originally posted by EB
Om Kjos har lagt sin "elsk" på flyplassen så er det fordi han ser en mulighet til å tjene penger der og ikke andre steder... Go Norwegian!!!
Originally posted by gustavf
I følge dagens Dagsavisen skal det være en "aktør innenfor lavprissegmentet". De gjetter også på Norwegian.
Originally posted by litt-amatør
En aktør det garantert ikke er er Ryanair. Signalene derfra er vel at ekspansjonstakten der trappes ned noe, og da å gå inn i et helt nytt marked på Rygge ingen egentlig vet så mye om og som har potensiale til å bli millionsluk, virker helt urealistisk. I tillegg vil det være potensielt ødeleggende for det man har bygget opp på Torp.
Originally posted by AirbusTero
Hm, har mangel på kommunikasjoner med fly hindret næringslivet i Østfold?
Originally posted by CK
Kjos har tidligere sagt han vil sette tre fly på Rygge - og i min verden er det KUN for å "sikre" seg mot at Ryanair eller andre etablerer seg der, og dermed blir en helt annen konkurrent til DYs OSL-flights enn Ryanair er det fra TRF. Rygge er nærmere Oslo enn TRF, og vil i større grad enn TRF (som i motsetning til Rygge har et sterkt lokalmarked) leve av å "stjele" pax fra OSL.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.