Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvis man ser på swissair, som ble til swiss, så foreslår jeg Scandinavian.
Må jeg foreslå "Rudolf the Rednose Airshuttle"
Hva med å tørke støv av Scanair? Eventuelt starte sammen med Finnair og kalle det Nordic Air
Jeg foreslär 'STAS' ... Scandinavian Twin Aisle Services
(eller : Scandinavian Twinaisle Air Shuttle)
(eller Scandinavian Twin Aisle Shuttle)
Bestär av Norwegians NEO-kontrakt + SAS' NEO-kontrakt sammensydd og omgjort til like mange H2XQR Series nybestillinger i NEO-versjonen, samt av Norwegians MAX-kontrakt, omgjort til like mange H3XQR nybestillinger i MAX-versjonen.
Eivind Roald er Direktör. Björn Kjos er Styreformann.
Imidlertidig fläte bestär av H38QR (HQR-retrofitted 738) + noen H20QR retrofits fra SAS.
Det skandinaviske samarbeidet er oppskrytt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.