Får nå følgende melding fra Nice: "Får nå beskjed om at vi tidligst får slot kl. 15.45. Dette blir en lang og varm opplevelse. ........................"
Du kunne jo prøvd å kontakte NAX, eller skrevet på facebook veggen deres. Ganske sikker på at noen hjul hadde snurret da.
Det burde ikke være nødvendigt. Hvis man er forsinket er det ikke for meget at forlange lidt information. Som nævnt mange gange før, så er det flyselskabets ansvar - uanset om man har outsourcet denne opgave eller ej.
Det burde være en enkel opgave at bruge PA'en og skærme i lufthavnen til at give en så enkelt info.
Det burde ikke være nødvendigt. Hvis man er forsinket er det ikke for meget at forlange lidt information. Som nævnt mange gange før, så er det flyselskabets ansvar - uanset om man har outsourcet denne opgave eller ej.
Det burde være en enkel opgave at bruge PA'en og skærme i lufthavnen til at give en så enkelt info.
Har du prøvd å rope en forskinkelse grunnet "SLOT" for 189 pax som ikke har den villeste aning om hva SLOT er - og at disse må holde seg i umiddelbar nærhet fordi tiden kan forandres/forbedres radikalt ganske kjapt - vips så er alle mann borte og man har omtrent 10% som dukker opp om man plutselig skulle få en bedre tid og starter umiddelbar ombordstigning og der igjen mister en ny og bedre SLOT fordi 2/3 av flyet er long gone for å røyke, spise, drekke, kn.. you name it
Som Even sier, noen ganger er det unødvendige nødvendig.
Ja, det har jeg,,,det er ganske enkelt.....forklar hvad det betyder, og alle forstår....det er ALSTÅ ikke så vanskeligt
Hilsen
ole
..og at disse må holde seg i umiddelbar nærhet fordi tiden kan forandres/forbedres radikalt ganske kjapt
SAS har ikke eget personell i Nice heller,
.. men de har en stasjonssjef til å piske igang handlingagenten, hvis nødvendig ...