• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Forsinkelser på OSL i dag??

VirreVapp

ScanFlyer Silver
Forsinkelser på OSL i dag??

Er det mye forsinkelser på OSL I dag eller? har en pode som skal på klassetur til Nice I dag, de reiste fra TRD med SK341, ser ut som den er 35 min forsinket. Flyet til Nice skal gå 08:55, SK4703.

Ser Nice iflg avinor har ny avgang 09:05, så om de løper rekker de vel flyet..

Re: Forsinkelser på OSL i dag??

Når jeg kikker ut av kontorvinduet på Kløfta så ville jeg tippe på at tåke fører til litt krøll i dag.
Uten at jeg har noe måleinstrument for hånde, så er sikten kanskje 350 meter, så det fører nok til litt forsinkelser...
Ellers er det rundt 0 grader og lite morro ellers, har nok vært litt barfrost i natt, men tror ikke det skulle være så mye at det ikke skulle la seg løse med litt Deice..

Tåka lå over Oslofjorden i morgen, samt den "tøt" også over fra Maridalsvannet, så er vel tåke der det er vann i nærheten i dag

Tåka lå over Oslofjorden i morgen, samt den "tøt" også over fra Maridalsvannet, så er vel tåke der det er vann i nærheten i dag

Greit at de la Mjøsa, Hurdalssjøen, Hersjøen, Vorma og Andelva i umiddelbar nærhet av Norges hovedflyplass da... :colgate:
Nåja, vi kan vel ikke klage, det er tross alt krig i verden!

Last edited:

Så forresten på FR24 at det så ut som EK160 taxet ut, for så å komme tilbake til terminalen.
Ser den dro avgårde 1530, drøyt 1.5t forsinket. Teknisk?

Back