Etter å ha sett nøye på videoen så bak Ethiopian så står det en A330 fra Air Europa.
Så noen som vet hva den gjorde der? Altså A330 fra AEA på ARN?![]()
Jeg har reagert på det selv, og siden du bor mye på hotell (i Skandinavia) - er det vanlig at de sier romnummer muntlig til deg - med tanke på sikkerhet?
Forøvrig flott rapport hittil!
Jeg har reagert på det selv, og siden du bor mye på hotell (i Skandinavia) - er det vanlig at de sier romnummer muntlig til deg - med tanke på sikkerhet?
Det er helt vanlig at de sier det, men når du nevner det, så er det noen som sier "Da har du romnr her, 4. etg" mens de gir meg nøkkelkortet med det omslaget rundt.
Hvis jeg reiser alene spesielt ber jeg som regel om nytt rom hvis de sier romnummeret høyt og det er andre i lobbyen - jeg synes det er uproft at Hilton som man skulle tro var en ordentlig kjede annonserer det høyt.
Skal også sies at jenten på Hotel Norge i Bergen virkelig ikke forstod mitt ønske, og jeg gav opp når hun på min request om et annet rom forsatt annonserte det for halve resepsjonen. Jeg er kanskje sær.
Kim Ruben kommer noen minutter etterpå at han faktisk savner paprika. Han sier det på en sånn måte at jeg faktisk føler at han har et dypt savn, oppi alt dette kaoset av råvarer
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.