For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Re: For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Til folket her: Hvordan er erfaringa deres med å reise uten pass på disse turene? Er ikke sikker på om jeg rekker innom opphavet for å hente det.

Ingen sjekk av ID på OSL eller NCE idag.

25.10 OSL-NCE-OSL
31.10 OSL-PRG-OSL bekreftet av chatten på SAS at jeg er med i kampanjen så da fullbyrder jeg like gjerne dette. Billigere dette enn mange mulige andre veier til gullkort.

Har sjekket inn på morgendagens flight til PRG, har sete 3D og 3C. Kommer fra Bodø med SK4113 16:25 og spaserer vel i loungen etter innsjekk på Radisson Blu. Noen som vil invitere meg inn i Gullstua? ;)

På fredagens flight til NCE har jeg sete 4F og 3F. Vi ses! :)

Har sjekket inn på morgendagens flight til PRG, har sete 3D og 3C. Kommer fra Bodø med SK4113 16:25 og spaserer vel i loungen etter innsjekk på Radisson Blu. Noen som vil invitere meg inn i Gullstua? ;)
Du kommer jo inn i loungen så lenge du flyr Plus. Jeg har aldri opplevd adgangskontroll mellom loungene, så det er vel bare å gå rett inn.

Du kommer jo inn i loungen så lenge du flyr Plus. Jeg har aldri opplevd adgangskontroll mellom loungene, så det er vel bare å gå rett inn.

Nei, det er lenge siden de fjernet den skranken som var mellom de to avdelinene i loungen. Nå er det en sittegruppe der skranken en gang var og sånn sett "fri flyt" mellom de to avdelingene - så lenge man velger å ignorere skiltet på døren inn til gullstua om at denne kun er for * Gold...

OSL-PRG i dag: Her blir det fullt! 17 av 18 seter tatt på outbound, tyder på full load i SAS Minus (Weekendturister(?))
Returen ser mye penere ut; Satt av 9 rader med <50% load.

PS: I går på OSL-NCE: 9 stykk på T/R (4 av de var registrerte flypratere)..
Rakk akkurat å kjøpe én Magnum champagne og litt foie gras før man hatet tilbake til gate...

Rakk akkurat å kjøpe én Magnum champagne og litt foie gras før man hatet tilbake til gate...

Nå vet jeg ikke hvem av passasjerene i går du var, men vi var vel flere enn 4 registrerte, jeg telte i allefall 4 stk utenom deg? :) Fikk dessverre ikke hilst på alle!

Hva kostet champagnen, billigere enn Osl?

Ble bedt om pass ved ombordstigning i PRG forrige torsdag

Spurte både Politiet på Gardermoen og SAS Servicesenter (som brukte tid og sjekket det opp). Fikk til svar av Politiet at det ikke var nødvendig med pass, det var evt. hvis flyselskapet krevde pass. Da gikk jeg til SAS, og de sa også at det gikk bra uten pass, og bekreftet at jeg ville komme tur/retur i kveld uten passet.

Håper dragene i gate på PRG er enige da...

Ja, det regner jeg med nå, når både SAS og Politiet sier så..

Noen flere som skal tur/retur PRG i kveld? Og som evt sitter i Gullstua? :)

Holder meg ærlig og rederlig på bizsida.. ;)

Kan ikke alle ha matching outfits i morgen til Nice a?

Olashorts, Hawaiiskjorte og stråhatt!

Kan ikke alle ha matching outfits i morgen til Nice a?

Olashorts, Hawaiiskjorte og stråhatt!

Nope! Jeg er kledd i sort for å vise min sorg over at jeg fikk et sølvkort i posten i dag!:headbang

Meg og samme +1 har booket oss på BGO-CPH-NCE retur på lørdag

Takk for fin tur idag til NCE Cecilie (+1), Bizflyer, Matsh og alle dere andre!

Hyggelig å hilse på dere!

Var det ekstra mye trafikk inn til NCE idag? Så dere ble satt på strafferunder i likhet med flere før approach inn til NCE.

Back