putzmeister
ScanFlyer Dusty
For 22 år siden......
http://www.airliners.net/open.file/0224053/M/ :lol:
http://www.airliners.net/open.file/0224053/M/ :lol:
For 22 år siden......
...så tok BU en større bit en de klarte å svelge...
Originally posted by ANX
...så tok BU en større bit en de klarte å svelge...
Ikke helt riktig: Hvis man går inn på dollarkursen på tidspunkt for bestilling av flyet, og så kursen da rentene begynte å rulle, får man den egentlige forklaringen.
Venter spent på noen som har kapasitet og vilje til å lete frem dollarkurs for de aktuelle år
Originally posted by JohnnyEagle
hvilke ruter fløy den?
Originally posted by LN-SSL
Da jeg tok opp lån og dro på flyskole i USA i 1987 mener jeg å huske at dollarkursen var noe rundt om kring kr. 6,50.
Et par år tidligere tror jeg den var nede i rundt kr. 4,-.
I 1986 ble vel krona nedskrevet med 9,2%.
Renta i bankene for "vanlige folk" var vel rundt 14-15% på midten av 80-tallet.
Ekspertene får regne videre...^_^
Originally posted by VC-10
Jeg fløy en tur FBU-TRD-FBU. Ganske stort å fly widebody innenriks. Glad jeg fikk med meg den.
Originally posted by VC-10
Jeg tror SAS innimellom satte inn noen store maskiner for å avvikle juletrafikken, men aldri i fast rute.
Bortsett fra BU´s 767, var vel den største faste på innenriks en DC8-63 fra Scanair som SK benyttet mellom FBU og BGO på hverdagene i en periode!
^_^ VC-10
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.