Ikke så sikkert detFemmenalt. Du skulle latt jenta få hilse på Helge og gutta. Da hadde hun sikkert følt seg mye tryggere!![]()
Jeg liker imidlertid det nye konseptet der det kjøres rundt med vogner så man kan se maten man velger. Cathay har litt av det samme.
Men om det var desperasjon eller at jeg må ha fremstått som "håpløs men ærlig" vet ikke jeg. Men hun spurte om hun kunne få følge etter meg når vi landet og om jeg kunne hjelpe henne.
Femmenalt. Du skulle latt jenta få hilse på Helge og gutta. Da hadde hun sikkert følt seg mye tryggere!![]()
Ikke så sikkert det
En godt voksen mann med bamser...?
Herlig Fnate! Dette liker vi.
Dagen før så holdt de gardinene lukket litt lengre enn på din flight, og alle alternativene var tilgjengelig bak til nødutgangen![]()
Jeg liker også dette, men bare tidvis. Var det noen slags quick meal som ble tilbudt? Longhaul driver jeg ofte med teite ting som å ikke sove natten før, og om jeg vil spise i det hele tatt vil jeg helst ha det raskt.
En gang jeg fløy Thai med avgang midnatt bestemte flyvertinnen før å vekke meg en time senere for å spise, da måtte jeg bare spille død...
Desperasjon, uten tvil. Jeg hadde ikke stolt på en sånn fyr overhodet.
Herlig, Fnate. Men særriøst, var ikke måltidet over før dere susa over Grønland? Det er jo smått litt sjukt. De siste gangene jeg har flydd SAS vestover, så har matserveringen vært over i det vi runda Eiiaaafjallajøkoll (sånn ca)
Strålende, per usual!
Genial rapport gleder meg til fortsettelsen![]()
Må bare si at disse rapportene dine Fnate er helt konge. Ler og koser meg med dem. Fruen lurer på om jeg er helt naglet her jeg ligger på sofaen og humrer.
Bring IT on, gleder meg til mer fra deg!
Kångerapport så langt, gleder meg til fortsettelsen![]()
Veldig bra og ærlig rapport! Etter den uheldige snuoperasjonen skulle du bare smilt avvæpnende og sagt:"Forresten, vil du se elefanten min?" ;-)
Forøvrig... 4 stykker har stoppet meg og kommentert t-skjorta mi idag.
Noen som ser hvem den handler om?
Dire Straits?
Du tenker Sultan of Swing, du. Neida.
THE SULTAN OF SWAT
THE TITAN OF TERROR
THE COLOSSUS OF CLOUT
THE KING OF CRASH
(og til slutt, det eneste som passer meg ihvertfall)
THE ***** *******
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.