... Det flyr vel uten noen i cabinen med 19 PAX limit (?) i starten.
Litt usikker på hva du sikter til her, men AOC for tung luftfart må være på plass før de kan bruke Dash8. Det nytter ikke å blokke seter. Det er også begrensninger på vekt knyttet til nåværende AOC.
FlyViking skal ikke ha kabinpersonale. Flyvertinner heter det der i gården.
Kabin personale var ordet jeg ikke fikk inn..
Så de først får AOC for 19 PAX , men fortsatt må de ha CC ? , nytter ikke å rive ut 20 seter å fly uten CC ?
Noen har for mye penger å tape...
Om de klarer å stable dette på beina skal holde hardt, men uansett virker det som de kaster seg på hele anbudet, ikke bare deler.Skulle Giæver og hans selskap bli aktuell, må han ha 12–15 nye fly innen april neste år. Han mener det ikke blir noe problem.
– Vi har verdens største flyeier i ryggen, så det skal vi klare. Dessuten har vi kunnskap og kompetanse på alle nivå i verdensklasse for operasjoner på kortbanenettet, sier han.
FlyViking skal ikke ha kabinpersonale. Flyvertinner heter det der i gården.
ville dere ha investert penger i dette selskapet?
Ellers er selskaper som flyr FOT ruter forholdsvis lavrisiko sammenlignet med kommersielle ruter forutsatt at de ikke regner seg helt bort i anbudene. Selskapet har sin store deler av inntjening fra faste overføringer fra staten, og ingen konkurranse.
Som WF?
.....
Å starte eget flyselskap er ikke den raskeste veien for å gå konkurs. Men den sikreste.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.