Har rotet litt rundt her på nettet for å finne litt opplysninger om dette foretaket. Jeg finner ikke noe hjemmeside. Hvem er disse karene? Har de noen tilknytning til WON eller SHF?
Disse gutta har visst fått tak i en T-33 som er flydyktig.noen som vet mer om dette?de håper visstnok å få den til norge til sola air show,ifølge hjemmesidene til airshowet.
Da var katten ute av sekken. Har vært snakk om en T-33 i lang tid, blir gøy å se Per, Kenneth og TinTin fly formasjon på stevner fremover Skal være en kanadisk bygd T-33.
Så ikke tre Vampires, som både Kjeller og Sola airshow reklamerer med, men to Vampires og en T-33? Det er i såfall ikke meg imot, T-33 har jeg faktisk aldri sett i lufta tidligere
Har de tre Vampires nå, eller er det fortsatt bare to? I programmet for Kjeller stod det at det skulle være tre, dog var det bare to, men jeg ser at både Sola og Bodø også har tre Vampires på programmet.
Hei.
Det blir 3 Vampire og en CT-133 å se i luften over Norge.
CT-133 er nettopp landet på Sola, men når den siste Vampiren kommer hjem fra Frankrike er litt usikkert enda.