Flytype FRA-SVG LH

BSSW

Browncoat
22 aug 2006 fløy jeg, sammen med en gjeng fra BTS, fra FRA til SVG. Dette var etter å ha vært i Basel, Sveits, en tur. Husker ikke når vi reiste fra FRA, men husker jeg ikke helt feil så reiste vi fra Basel, med LH, enten rundt kl 15 eller rundt kl 16, og vi var vel 1 til 2 timer på FRA før avreise SVG.

Har noen mulighet til å se hvilken flytype det var? Vet det var en CRJ, men husker ikke om det var en 200 eller 700. Klarer dere å finne reg så hadde det også vært fint.
 
Kan det ha vært denne?

[ Page 00
[
[]LH3162 []22AUG06[] [ ALT ADHOC CHANGE: EQT REASON: ROTA
[
[ CR1 DACLW
[
[ STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA
[ 22AUG FRA SVG 2120 2305 2116 2132 2306 2309
[
 
Kan det ha vært denne?

[ Page 00
[
[]LH3162 []22AUG06[] [ ALT ADHOC CHANGE: EQT REASON: ROTA
[
[ CR1 DACLW
[
[ STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA
[ 22AUG FRA SVG 2120 2305 2116 2132 2306 2309
[
Ikke umulig...som sagt vet jeg ikke hva det var (derfor jeg spurte ;)) Grunnen til at jeg trodde det var 200 eller 700 var pga at LH brukte de endel på den tiden. Hvis jeg leser riktig så var det flybytte til CRJ 100, ny type på listen min :D

Når var det den forrige maskinen kom til SVG den dagen da?
 
Veit ikke hvordan det var da, men nå så går det en avgang 1020 fra FRA til SVG. er vel bare to direkte avganger til SVG?
 
Vet ikke om det jeg heller :)

Det var helt sikkert den, trodde bare ikke at det ble så sent hjem den dagen. Den dagen begynte med avgang SVG til CPH kl 0600 :drunk: :)

Tusen takk for hjelpen ihvertfall :thumbup
 
Er inne og ser over My flight memory. Og har en del hull.

Hvis det er noen som klarer å finne ut individ på KL6033, operert av Northwest (NW033), den 17 jan 08. Det var den maskinen jeg kom til SEA med. Fikk ikke sett hva det var da jeg måtte springe til gate og flyet da jeg kom til AMS.

Og SK937 2/4-07
Flightnr og individ på flight SVG-CPH ETD 0650 2/4-07
SK4630 8/4-07

Hvis noen klarer UA flighter: UA 262 5/4-07 (B752) og UA 918 7/4-07 (B772)
 
Last edited:
Er inne og ser over My flight memory. Og har en del hull.

Hvis det er noen som klarer å finne ut individ på KL6033, operert av Northwest (NW033), den 17 jan 08. Det var den maskinen jeg kom til SEA med. Fikk ikke sett hva det var da jeg måtte springe til gate og flyet da jeg kom til AMS.

Hvis noen klarer UA flighter: UA 262 5/4-07 (B752) og UA 918 7/4-07 (B772)

Fremhever denne igjen med håp om at det er noen som kan finne reg på NW/KL og UA flighter
 
Takk.

Ser ut til at jeg har satt foten fast i kjeften....N424UA er en A320-200. Har siden jeg tok den flighten trodd at den flighten ble operert av en B752, som det var oppsatt med. Og har sagt at jeg faktisk har fløyet en B752....men tydeligvis ikke :( Men til min unnskyldning så var det en red-eye flight og en trøtt BSSW klarte ikke å se at det ikke var en B752 men en A320 [skuffet/flau]

Må nesten ta meg en tur bort til SVG på søndag for å se hvordan en B752 ser ut
 
Når jeg ser her så sier den siden at N854US er en F100. Det skal være en A332. Har du muligheten til å sjekke igjen Leorim?

Flight KL6033/NW033 17 jan 08
 
Ikke rette dagen for meg å lese noent ing ifra nettet nei
Skal være N854NW
De der slutt sifferne på reg'ene ifra USA har alltid forvirra meg
Eg bøyer meg i støvet

Lennart, en sliten taxisjåfør, og nybakt pappa
 
Takk Lennart.

Det ser ut til at jeg kommer bort på SVG imorgen, da må du peke ut B752en slik at jeg ikke går glipp av den ;)

Er det fast at f.eks Northwest har NxxxNW reg på flyene sine, og United har NxxxUA...osv osv? Eller er det bare tilfeldigheter?

EDIT: Ser at jeg fløy med N854NW både til og fra SEA, fra AMS
 
Last edited:
Back
Top