Originally posted by AHH
Det er litt pussig å lese kritikk til journalistene for deres manglende flyfaglige kunskap, når en seg den samme manglede kunskap her på forumet i denne saken....
Er det ingen som vet hvordan ting fungerer? Cabin press, oxygen, cockpitdører, o.s.v.....
Originally posted by AHH
Cockpitdøren kan bare åpnes fra innsiden! (Det er en måte til, men den kan jeg ikke si noe om her) Hvis dere legger merke til det, så pleier C/A å ringe inn før servering til cockpit.
Selvsagt kan dem det....men som sagt uoffisielt....dem vil neppe bli "presset" av kaprere til å åpne døra....:sarcOriginally posted by TOS
Originally posted by AHH
Cockpitdøren kan bare åpnes fra innsiden! (Det er en måte til, men den kan jeg ikke si noe om her) Hvis dere legger merke til det, så pleier C/A å ringe inn før servering til cockpit.
For en stund siden satt jeg på rad 1 på en DY flight til TOS. Det så unektelig ut som at kabinpersonalet trykket en kode på panelet utenfor cockpitdøren for å komme seg inn. Det kan selvsagt være at jeg ikke fikk med meg alt som skjedde forut for dette.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.