Norge Rundt På 14 Dager
ScanFlyer Gold
Ikke bry deg om dette, det er feil, vil bli rettet opp!
Samt at et kommer to nyheter i dag![]()
Hvilke 2 da?
Kan ikke si jeg så noe nytt men mulig jeg tar feil.
Skal den belgiske fly?
Ser at det nå bare er de norske F-16 som står oppført som at de skal fly, og at den belgiske kun er static. Litt overrasket over at Luftforsvaret ikke stiller med F-16 til static også... Betyr vel kanskje at de flyr fra/til Ørlandet, og ikke lander på Værnes da?
Da må jeg beklage tidligere kommentar til denne, Belgiske F16 solo, her meldt avbud, og det blir stående en Norsk F16 på statsisk, og antall på flyvende Norske F16 er nåværende 2 stk.
De to nyhetene er en SK60 og en F18, begge da på static...Sånn for å konstantere det, så blir Saab Draken både å se i lufta og på bakken begge dagene....
Takk, er det noen mulighet for at det kommer flere fly display, eventuelt static?
Vet du hva Cadet formation er?
Hvorfor fjerner ikke Værnes Team Iskry fra søndagen. Det er vel temlig opplagt at de kun skal fly lørdag i og med de skal til Karup på søndag.
Kanskje de skal fly på begge showene? Jeg vet ikke, men det polske MIG-29 teamet gjorde det på Sola i 2012. Da fløy til til Ålborg kort tid etter sin oppvisning på Sola.
Eirik
Migen fløy på Sola på lørdag og Ålborg søndag. Det samme med PDF og Turkish star. Og Iskry skal utvilsomt fly Værnes lørdag, tviler på at de skal fly både Værnes og Karup på søndagen. Særlig når de er satt opp til å fly på Værnes sent også på søndag.
MIG-29 fløy lørdag morgen på Sola og lørdag søndag i Ålborg,
så det kan hendte at vi får se Iskry tidlig på søndagen på Værnes.
Eirik
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.