AggTouchdown
ScanFlyer Gold
Det polske MiG-displayet er flott ja, selv uten "signature moves" som tail slide og cobra. Regner med at de ikke brukte flares på ILA heller?
Da ser det ut til at det er ei fin liste ute for de som lurer på hvilke dager de kan få se de ulike flyene på Værnes Airshow 2014.... http://varnesairshow.no/fly/
När flög Draken senast uppvisning i Norge?
Kan det ha varit för 20 år sedan..1994 på Gardemoen?
Da er det ihvertfall bekreftet at både den Belgiske F16 og ikke minst Mig15 skal fly. Særlig Mig15 er jo virkelig en godbit.
Er det endelig Tintin som skal fly T-birden?
Synd at Draken kun er der på søndag.
Det polske MiG-displayet er flott ja, selv uten "signature moves" som tail slide og cobra. Regner med at de ikke brukte flares på ILA heller?
Tintin er operativ oppvisningsleder på Værnes. Det blir nok en annen som skal fly hans maskin der.
Eirik
De som ikke har noe å finne på i kveld kan ta en tur innom RIAT sine Facebook-sider, maken til shitstorm over at man valgte å ikke booke en act til et airshow har jeg ikke sett maken til.
Ja det var noen misfornøyde sjeler der. I går fikk jeg mail fra Vulcan to the sky trust som opererer Vulcan. I den beskrev de sin versjon av det som hadde skjedd. Ble ikke så mye klokere av det, men jeg må si det er litt spesielt at de sender mail til alle på maillisten sin og forklarer at de ikke er med på et show. Ben Dunnell som er kommentator under RIAT(og i Haugesund) er av samme oppfatning. "Thats´s a first" skrev han på Twitter.
Da er det ihvertfall bekreftet at både den Belgiske F16 og ikke minst Mig15 skal fly. Særlig Mig15 er jo virkelig en godbit.
Er det endelig Tintin som skal fly T-birden?
Synd at Draken kun er der på søndag.
Ser at det nå bare er de norske F-16 som står oppført som at de skal fly, og at den belgiske kun er static. Litt overrasket over at Luftforsvaret ikke stiller med F-16 til static også... Betyr vel kanskje at de flyr fra/til Ørlandet, og ikke lander på Værnes da?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.