Flyshow, Flydager og Fly-inns 2014.

Mig15 (hvis den skal fly), Team Iskry + to formasjonsteam til er ikke hva jeg kaller bare F16.

Nei, det er ikke bare F-16, men er ikke mye Power utenom. Etter hvilke forventninger man har fått av hjemmesiden deres, så må eg si at det er litt skuffenes

Nei, det er ikke bare F-16, men er ikke mye Power utenom. Etter hvilke forventninger man har fått av hjemmesiden deres, så må eg si at det er litt skuffenes

Nei enig i at hjemmesiden ikke er spesielt bra, men i og med at jeg er stor fan av formasjonsteam så er de store trekkplastre for meg. Særlig Team Iskry som jeg aldri har sett. Og heller ikke Wet Fly, ser bra ut det jeg ser av disse på youtube.

Nei enig i at hjemmesiden ikke er spesielt bra, men i og med at jeg er stor fan av formasjonsteam så er de store trekkplastre for meg. Særlig Team Iskry som jeg aldri har sett. Og heller ikke Wet Fly, ser bra ut det jeg ser av disse på youtube.

Jo, er enig i det, men savner flere Solo Display med lyd og fart :)

Jeg er enig i at programmet ikke er helt det store, heldigvis har man Karup den samme helga :)

Er klar over det, har mer lyst til å dra der, men har egentlig lovet å ta med min bror og far til Trondheim. Hadde store forhåpninger etter at eg var i Bodø 2012. Etter reklamene på siden til Værnes, så det ut som det skulle bli et kjempe show. Men, det kan vel kanskje komme noe bra enda, selv om de beste Displayene er opptatt andre plasser.

Jeg hadde store forventninger til Værnes Airshow, endelig skulle vi få flyshow på Værnes igjen. Men jeg er "litt" skuffa, blir som en flydag på Kjeller med noe ekstra.

Men jeg er mer skuffet over at det ikke er noe info på hjemmesiden over programmet for helgen. Er det samme program for hele helgen eller er det forskjell på lørdag og søndag? Kan man kjøpe helgepass eller må man kjøpe enkeltdager? Hva med bevertning, er det kiosker hvor man kan få kjøpt noe mat og drikke, kan man betale med kort eller er det bare kontanter som gjelder?

Jeg sendte en forespørsel over dette via nettsiden, men svar har man heller ikke fått.

Jeg hadde store forventninger til Værnes Airshow, endelig skulle vi få flyshow på Værnes igjen. Men jeg er "litt" skuffa, blir som en flydag på Kjeller med noe ekstra.

Men jeg er mer skuffet over at det ikke er noe info på hjemmesiden over programmet for helgen. Er det samme program for hele helgen eller er det forskjell på lørdag og søndag? Kan man kjøpe helgepass eller må man kjøpe enkeltdager? Hva med bevertning, er det kiosker hvor man kan få kjøpt noe mat og drikke, kan man betale med kort eller er det bare kontanter som gjelder?

Jeg sendte en forespørsel over dette via nettsiden, men svar har man heller ikke fått.

Når det gjelder nettsiden har mye allerede kommet, i de neste dagene kommer det mye info, åja, det blir mulighet til å betale med både kort og kontant på Airshowets stander og der det serveres mat. Det vil bli en pizzakiosk og et stort telt med salg av varierende mat.

Når det gjelder svar fra via nettsiden, så skal du få svar snarest...

Program kan ikke legges ut før man har fått svar fra de ''store'', men det jobbes med nå... ;)

Det er vel snakk om at f.eks Iskry skal til Værnes på lørdagen og Karup på søndagen, så jeg tror nok lørdagen vil bli den mest interessante dagen.

Nei, sidene til Karup er ikke særlig godt oppdaterte. Her er Iskry sin kalender for i år.

10268700_497866200335600_7078375350152286276_n.jpg

Med størrelsen av investering Norge gjør, så burde AgustaWestland lakkere en AW101 i Norske farger, og foreta litt demoer rundt om.
- mener jeg ;) -

Back