Flyr første flight: FS408 Jun30 OSL-TOS - Hvem er med?

Re: Flyr første flight: FS408 Jun30 OSL-TOS - Hvem er med?

App tilgjengelig om man googler flyr as i både google play og iphone, menneh....

se der ja!!

men hmmmmmm... når jeg logger inn i appen står det også avgang 12:35, men hjemmesidene deres sier 11:30, avinor sier også 11:30...

se der ja!!

men hmmmmmm... når jeg logger inn i appen står det også avgang 12:35, men hjemmesidene deres sier 11:30, avinor sier også 11:30...
Tenker jeg tar utgangspunkt i 11.30. Chattet med flyr og de måtte sende det videre :lol: Skal en tro informasjonen i appen åpner innsjekk 22 timer før avgang.

se der ja!!

Nå viser den 09:30 hos meg. Så appen sliter litt med klokken [emoji2957]

Er det noen som har fått sjekket inn og fått boarding-kort via appen ennå?
Hos meg funker det ikke.
Jeg får heller ikke noe fornuftig svar fra chat-tjenesten.

Må si jeg begynner å like Flyr ganske godt, allerede før første flight[emoji3] Fikk nettopp en melding på Messenger at jeg har vunnet to flybilletter til Trondheim! Og anstrengelsen for å gjøre meg fortjent til de? Trykket «Like» på en fjesbokpost…

Så får vi se om de snart finner ut av om vi skal reise 9:30, 11:30 eller 12:30 i morgen[emoji16]

Gratulerer, TriStar!

Personlig begynner jeg å få et litt anstrengt forhold til dem, jeg utstår ikke duppeditter som ikke funker som de skal:headbang

Ikke svarer de på chat heller. Dobbeltmakan!

Last edited:

Oppdatering fra Flyr:

Attachments

• 2F75C24E-1C58-4EC3-A7A1-E72A726C5E94.jpeg
    2F75C24E-1C58-4EC3-A7A1-E72A726C5E94.jpeg
    224.3 KB · Views: 530

Mye stressing fra den eldre garde her [emoji12]

Har dere ikke uansett reservert sete?

Finner hverken app eller mulighet for å sjekke inn på nettsidene. Men som Someone sier, så er jo sete reservert, så tar det i skranken i morgen.

Må si jeg begynner å like Flyr ganske godt, allerede før første flight[emoji3] Fikk nettopp en melding på Messenger at jeg har vunnet to flybilletter til Trondheim! Og anstrengelsen for å gjøre meg fortjent til de? Trykket «Like» på en fjesbokpost…

Så får vi se om de snart finner ut av om vi skal reise 9:30, 11:30 eller 12:30 i morgen[emoji16]

Ble gevinst her å med 2 stk til Trondheim, trykket "Like" på Instagram her da :D Så ma man jo bare finne ut når man får tatt den turen innen 31 mars 2022 ..

Finner hverken app eller mulighet for å sjekke inn på nettsidene. Men som Someone sier, så er jo sete reservert, så tar det i skranken i morgen.
Hvis du har iphone må du søke "flyr as" og ikke bare flyr.

Da fikk jeg sjekket inn. Dog tok det litt tid med beskjeden «0 er sjekket inn» før det plutselig lå et boarding pass der etter noen minutter

Fant den (iphone) og lastet den opp. Den forsto til og med mitt USA'nske telefonnummer. Sendte meg til Safari for å booke, men det er letteste løsning i starten.

Har Android. Prøvde begge men fant ingenting.

Skal kunne finne ved å søke flyr, appen havner ikke øverst på søkeresultatet, må scrolle ned ett stykke..

unnamed-1.jpg

Last edited:

Skal kunne finne ved å søke flyr, appen havner ikke øverst på søkeresultatet, må scrolle ned ett stykke..
Scrolla langt ned uten å finne noe. Vi var flere som prøvde. Men som sagt, regner med det ordner seg i en skranke.

Tar forøvrig sikte på å komme meg å Vy sin avgang 09:54 fra Oslo S i morgen.

Back