Spørs om du orker å snakke med personen i 3F daEr vel i ganske trygg avstand på 3D jeg da…
Første flight går mandag 28.
Første flight går mandag 28.06 OSL-TRD-OSL med ca 80 mann. Gjennomføres for Luftfartstilsynet. Avgang kl 10.00 med retur fra TRD ca kl 12.00.
Hva slags pax er dette?
Skal du være med, OJ?
Stort sett ansatte, eller disses venner og/eller familie. Spesialinvitasjon som jeg vil tro ble raskt fulltegnet. Ikke noe servering/salg ombord og visstnok ikke mulig å forlate flyet i Trondheim. Vi får se.
Skarven it is! Hvem joiner for middag? Jeg kan bestille bord til kl 1700. Må bare finne ut sånn ca hvor mange vi blir.
Om dere har planer om å ta noen øl etter middagen henger jeg meg gjerne på. Er på jobb på TOS til 19.00.
Da er bord booket på Skarven Biffhuset klokken 17 på onsdag!
Ja, det var en test-tur til Værnes i formiddag.Ser visst ut som noen er i forkjøpet på video.
Har appen deres fortsatt ikke kommet?
Noen som forresten vet om de tilbyr automatinnsjekk? Eller kommer det først seinere? Isåfall blir det vel klassisk «hjem fra utlandet»-følelse med to manuelle skranker på 189pax og en kø som nesten strekker seg utenfor terminalbygget
Uansett, gleder meg til imorra!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.