Flyr første flight: FS408 Jun30 OSL-TOS - Hvem er med?

Re: Flyr første flight: FS408 Jun30 OSL-TOS - Hvem er med?

Første flight går mandag 28.06 OSL-TRD-OSL med ca 80 mann. Gjennomføres for Luftfartstilsynet. Avgang kl 10.00 med retur fra TRD ca kl 12.00.

Da er bord booket på Skarven Biffhuset klokken 17 på onsdag!

Er med på middag (om det ikke er for sent nå)

God tur, dette skulle jeg gjerne vaert med paa.

Første flight går mandag 28.06 OSL-TRD-OSL med ca 80 mann. Gjennomføres for Luftfartstilsynet. Avgang kl 10.00 med retur fra TRD ca kl 12.00.

Hva slags pax er dette?

Espen

Hva slags pax er dette?

Stort sett ansatte, eller disses venner og/eller familie. Spesialinvitasjon som jeg vil tro ble raskt fulltegnet. Ikke noe servering/salg ombord og visstnok ikke mulig å forlate flyet i Trondheim. Vi får se.

Skal du være med, OJ?

Skulle ha vært med Knut ,men får ikke tid. Fyker opp og ned til SSJ i forbindelse med årets subsea sesong og klarte så vidt å skvise inn turen til Tromsø onsdag. Vi snakkes.

Stort sett ansatte, eller disses venner og/eller familie. Spesialinvitasjon som jeg vil tro ble raskt fulltegnet. Ikke noe servering/salg ombord og visstnok ikke mulig å forlate flyet i Trondheim. Vi får se.

Ja det er testtur med inviterte og noen fra luftfartstilsynet. Jeg var invitert, men fikk dessverre ikke plass. #altfortregiavtrekkeren

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skarven it is! Hvem joiner for middag? Jeg kan bestille bord til kl 1700. Må bare finne ut sånn ca hvor mange vi blir.

Om dere har planer om å ta noen øl etter middagen henger jeg meg gjerne på. Er på jobb på TOS til 19.00.

Om dere har planer om å ta noen øl etter middagen henger jeg meg gjerne på. Er på jobb på TOS til 19.00.

Det er definitivt planen. Så kan de som er mer kjent bestemme sted

Har appen deres fortsatt ikke kommet?

Noen som forresten vet om de tilbyr automatinnsjekk? Eller kommer det først seinere? Isåfall blir det vel klassisk «hjem fra utlandet»-følelse med to manuelle skranker på 189pax og en kø som nesten strekker seg utenfor terminalbygget:p

Uansett, gleder meg til imorra!!

Har appen deres fortsatt ikke kommet?

Noen som forresten vet om de tilbyr automatinnsjekk? Eller kommer det først seinere? Isåfall blir det vel klassisk «hjem fra utlandet»-følelse med to manuelle skranker på 189pax og en kø som nesten strekker seg utenfor terminalbygget:p

Uansett, gleder meg til imorra!!

Står på nettsidene at du skal kunne sjekke inn på nett fra 24 timer før avgang. Så jeg satser på det.

Hvis ikke får vi møte opp i innsjekkskøen med hver vår sånn fin Samsonite koffert i hardplast og med en liten fargerik sløyfe bundet i håndtaket. Sun-Trip hatt og Tskjorte med "Sailing is a blowjob" på. Kanskje en stor kassettspiller under armen også. En vi ikke vet om er bra, men som i det minste er dyr.

App tilgjengelig om man googler flyr as i både google play og iphone, menneh....

207220708_349074173243756_221395294496985511_n.jpg

Back