Flyr første flight: FS408 Jun30 OSL-TOS - Hvem er med?

Re: Flyr første flight: FS408 Jun30 OSL-TOS - Hvem er med

De har nok sett an markedet for idioter som betaler hva som helst for en første flight :lol:

Hva gjør man ikke for å få en historisk sjanse for en tur med 737 til Tromsø :love

Til den prisen burde det da være refunderbar billett? Heller ingen 24-timers angrefrist som hos SAS og Widerøe?

Ser ut som det ordner seg...

Hvor lenge forblir det en lukket gutteklubb? Jeg kunne også tenkt meg å bestille.

Vet jo at denne tråden om Flyr handler til TOS. Vet jo at Flyr kommer til EVE også. Men stemmer det at Flyr skal flyge EVE-TRD direkte også?? Til dere som har satt dere litt mer inn i dette.

Hvor lenge forblir det en lukket gutteklubb? Jeg kunne også tenkt meg å bestille.

Skal være åpent for alle som abonnerer på nyhetsbrevet deres, så vidt jeg forstår.

Vet jo at denne tråden om Flyr handler til TOS. Vet jo at Flyr kommer til EVE også. Men stemmer det at Flyr skal flyge EVE-TRD direkte også?? Til dere som har satt dere litt mer inn i dette.

Nei, det ligger ikke inne i noen planer so de har presentert

Kosta bare 363,- da jeg booka i går, da gjenstår det bare å være i landet den 30.

Shit, sjekket også nå. Fortsatt 831,-. For et par timer siden betalte jeg kr 2.133,- én vei i Smart. Ikke den beste starten på mitt kundeforhold til Flyr[emoji51] Har sendt en vennlig henvendelse til kundeservice...

Da kan Fluxie og CK puste lettet ut... Den første bookingen ble slettet, og ny booking laget. Ba om fullflex, men plutselig var flighten full. Men etter litt konferering med en overordnet fikset de et sete som i utgangspunktet var blokkert. Så er nå på rad 3, kanskje sammen med fiffen og et par bladfyker[emoji3] Men veldig godt fornøyd med kundesupport på mail og chat. Så nå er Flyr inne i varmen igjen!

Makan. Jeg har ikke presale tilgang. Men får jeg billett når vanlige salget åpner er jeg fått med og muligens med overnatting.

Makan. Jeg har ikke presale tilgang. Men får jeg billett når vanlige salget åpner er jeg fått med og muligens med overnatting.

Legg inn epostadressen din på nyhetsbrev, og vipps har du tilgang. Trenger ikke
vente til du får noe svar e.l
Fortsatt ledige billetter på første avgang :)

Da fikk jeg booket. Begynte å bli rimelig stinn brakke, ja.

Sitter på 3C

Dette blir stas altså. Overnatter i Tromsø og har enn så lenge ingen anelse om hjemreisen. :)

Ettersom jeg aldri har vært nord for Lom fant jeg ut at dette var en glimrende mulighet for å ta en tur nordover. Har foreløpig booket turen nordover på første flight (ikke mange seter igjen nå!) og en natt på The Edge. Jobbsituasjonen min er litt uavklart, så tør ikke legge flere planer i øyeblikket.

Last edited:

Dette ser populært ut! Kommer fra SVG samme dagen og lurte på om det gikk akkurat å slenge seg med. Men prisen er nesten 8 tusen nå! For en vei... Det utgår med relativt høye kneløft, dessverre.
MEN, siden så mange av folket her inne skal til TOS, frister det å fly senere opp på dagen med SAS. Er det The Edge som er hotellet som skal huse mesteparten av disse flygale menneskene? ;)
Kanskje jeg tar en tur oppover, ferie har man. Så gjenstår det da. Uten å fly Flyr oppover, spørs det om noen vil prate med meg... ;) Hehe! Men det hadde vært gøy å treffes!

Oppdatering:
Da blir det SAS tur opp og ned. Antagelig bor jeg på the Edge, så klar for en flyprat i Tromsø. :)

Last edited:

Dette ser populært ut! Kommer fra SVG samme dagen og lurte på om det gikk akkurat å slenge seg med. Men prisen er nesten 8 tusen nå! For en vei... Det utgår med relativt høye kneløft, dessverre.

Skjønner ikke prisen til Flyr, men akkurat nå er billigste billett 1455 kr....full flex ligger på 1985 kroner....så fortsatt mulighet til å hive seg på.... :D:D

Flypodden og undertegnede bookes inn på Comfort Hotel Xpress Tromsø. Behagelige 700 spenn for dobbelrom uten frokost (Skal avgårde med WF970 klokken 0600, så frokost er å kaste perler for svin i denne sammenheng).

Da gjenstår det bare å finne ett sted for mat og drikke!

Tenkte å ikke ta 06 fly hjem så titter litt på Ishavshotellet. Der bodde jeg alltid på jobb i gamle dager.

Back