Vel 2000 for de med vindussette i midtgang(full fleks)
spørs om jeg vil avbestille da ser kan gjøre det.
Et helt nytt konsept som Flyr foreløpig er alene om. Men de sa jo de skulle tilby nye løsninger..:lol:Vindusete i midtgangen. Er det noe nytt som Flyr tilbyr?Espen
Skjønner ikke prisen til Flyr, men akkurat nå er billigste billett 1455 kr....full flex ligger på 1985 kroner....så fortsatt mulighet til å hive seg på....![]()
Ja ser 1455 nå. I morges viste prisen faktisk mer enn 7800 kroner en vei... Må ha vært noe feil.
Vindusete i midtgangen. Er det noe nytt som Flyr tilbyr?
Espen
Et helt nytt konsept som Flyr foreløpig er alene om. Men de sa jo de skulle tilby nye løsninger..:lol:
Jeg hadde da både vindu- og midtgangsete både da jeg fly BA fra LHR til BOS og SQ fra MAN til MUC. Men det var i First.
Noe som har forslag til ett spisested? Beste burgeren jeg har spist i Tromsø får man på Burgr, men de har vel bare 1 eller 2 bord inne, så det er ikke så aktuelt i disse tider. Noen som har noen synspunkter på Skarven, Emmas Under, eller noe annet? Tenker at vi går for uformelt og med god mat som gjør seg godt til øl![]()
Ambefaler blårock jeg og, et av byens mest kjente steder. Er man ølentusiast anbefaler jeg også ølhallen, der har de svært mye spennende øl, både fra Mack og andre produsenter.
Ja, vi har diskutert en tur på ølhallen. Men forstod det ikke er mat der, så det eventuelt blir før/etterpå?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.