Flyr første flight: FS408 Jun30 OSL-TOS - Hvem er med?

Re: Flyr første flight: FS408 Jun30 OSL-TOS - Hvem er med

Booket Radisson Blu, priser fra 1000-lappen for medlemmer. La på litt for frokost og større rom. Retur torsdag med Flyr kl 15:15.

Ble The Edge på meg også. Retur til TRD torsdag 14:50.
Så gjenstår det å se om det blir 06:30 TRD-OSL på onsdagen, eller en dag eller to i Oslo først.

Vel 2000 for de med vindussette i midtgang(full fleks)
spørs om jeg vil avbestille da ser kan gjøre det.

Vel 2000 for de med vindussette i midtgang(full fleks)
spørs om jeg vil avbestille da ser kan gjøre det.

Vindusete i midtgangen. Er det noe nytt som Flyr tilbyr?;)

Espen

Vindusete i midtgangen. Er det noe nytt som Flyr tilbyr?;)Espen
Et helt nytt konsept som Flyr foreløpig er alene om. Men de sa jo de skulle tilby nye løsninger..:lol:

Skjønner ikke prisen til Flyr, men akkurat nå er billigste billett 1455 kr....full flex ligger på 1985 kroner....så fortsatt mulighet til å hive seg på.... :D:D

Ja ser 1455 nå. I morges viste prisen faktisk mer enn 7800 kroner en vei... Må ha vært noe feil.
Ellers booket jeg The Edge.

Ja ser 1455 nå. I morges viste prisen faktisk mer enn 7800 kroner en vei... Må ha vært noe feil.

Det kan jo virke som algoritmen hopper fryktelig hver gang den skifter pris. Sjekket nå nettopp, da var det som 'joandreas' også sier 1455 på mini/smart og 1985 på fleks én vei opp til Tromsø. På første fly er det nå ni ledige seter, fem ved midtgang før rad 6, med blokkert midtsete (fleks-billetter) og fem midtseter lengre bak.

Satt ned til 1000 og 1500. Får nok ta kontakt visst ikke dropper det.

Et helt nytt konsept som Flyr foreløpig er alene om. Men de sa jo de skulle tilby nye løsninger..:lol:

Jeg hadde da både vindu- og midtgangsete både da jeg fly BA fra LHR til BOS og SQ fra MAN til MUC. Men det var i First.

Jeg hadde da både vindu- og midtgangsete både da jeg fly BA fra LHR til BOS og SQ fra MAN til MUC. Men det var i First.

Heh! Tenkte faktisk på de en-seterne i biz og første da jeg skrev det. Dét hadde vært noe foran på Flyr! Så var det pris og betalingsvilje da...

Finner fortsatt billett til 1600kr på første flighten

Noe som har forslag til ett spisested? Beste burgeren jeg har spist i Tromsø får man på Burgr, men de har vel bare 1 eller 2 bord inne, så det er ikke så aktuelt i disse tider. Noen som har noen synspunkter på Skarven, Emmas Under, eller noe annet? Tenker at vi går for uformelt og med god mat som gjør seg godt til øl :)

Har vært på et sted som heter "Cafe Sånn" den var ganske alrigt. Har litt ymse utvalg i kjøig drikke og slikt

S

Noe som har forslag til ett spisested? Beste burgeren jeg har spist i Tromsø får man på Burgr, men de har vel bare 1 eller 2 bord inne, så det er ikke så aktuelt i disse tider. Noen som har noen synspunkter på Skarven, Emmas Under, eller noe annet? Tenker at vi går for uformelt og med god mat som gjør seg godt til øl :)

Skarven har vel grei mat. Mathallen har endel ålreite alternativ... Emmas Under er midlertidig stengt, men kanskje de åpner til 30/6...
Blå Rock har byens beste burger, og har godt øl på tapp :
( https://www.blarock.no/meny/ )

Ambefaler blårock jeg og, et av byens mest kjente steder. Er man ølentusiast anbefaler jeg også ølhallen, der har de svært mye spennende øl, både fra Mack og andre produsenter.

Ambefaler blårock jeg og, et av byens mest kjente steder. Er man ølentusiast anbefaler jeg også ølhallen, der har de svært mye spennende øl, både fra Mack og andre produsenter.

Ja, vi har diskutert en tur på ølhallen. Men forstod det ikke er mat der, så det eventuelt blir før/etterpå?

Skal vi si Blårock først også videre til ølhallen når alle er mette?

Ser ikke ut til å kunne joine her; og Flyr har visst (foreløpig?) ikke navneendring som en option, ellers kunne noen gjerne overtatt billett og vindussete for en billig penge.

Back