Flyr første flight: FS408 Jun30 OSL-TOS - Hvem er med?

Re: «Flyr» - Nytt norsk flyselskap (Erik G. Braathen)

Forsøker å booke 30/6 kl 11:30 fra OSL som lander i TOS 13:30 og retur tilbake med avgang fra TOS 15:15. Jeg får bare beskjed om "For kort tid mellom utreise og retur", så 1:45 er tydeligvis ikke nok tid til å snu i døren i Tromsø.

Er det ikke bare å booke separate?

Det er vel heller ingen ting som hindrer i at man kan sitte på samme fly tilbake? Man kan da bare bli værende innenfor sikkerhetskontrollen hvis man har mobilbillett og ikke trenger å sjekke inn på automat/skranke? Eller sier systemet nei hvis man ikke har registrert boardingkort i sikkerhetskontrollen på TOS ved ombordstigning

Å sitte ombord i en 737 i Tromsø i 1:45 mens man venter på retur blir vel litt i overkant selv for flyentusiaster.....

Re: Flyr første flight: FS408 Jun30 OSL-TOS - Hvem er med

Selvsagt ikke med på dette nyhetsbrevet. Grr - noen muligheter til å omgå dette på et finurlig vis?

Å sitte ombord i en 737 i Tromsø i 1:45 mens man venter på retur blir vel litt i overkant selv for flyentusiaster.....

Det var vel ikke akkurat det som var forslaget;)

Selvsagt ikke med på dette nyhetsbrevet. Grr - noen muligheter til å omgå dette på et finurlig vis?

Ja, meld deg på nyhetsbrevet. ;)
Godt over 2 lapper for plass på første fly nå, så hopper over den.

Nei, mente at man går ut av flyet og setter seg i terminalen, uten å gå ut og måtte gå inn igjennom sikkerhetskontrollen igjen;)

Det burde da gå fint hvis ikke noe i systemene stopper det. Og har man turn around på 30 min blir det å måtte gå igjennom sikkerhetskontrollen på nytt snaut med tid. Så lenge man har billetten på telefonen eller printa ut fra OSL burde dette i teorien gå

Meld deg på nyhetsbrevet og test linken noen poster opp. Funka for meg.

Jeg har booket første flight. Det ble 13D på meg, så får man se om jobben er like entusiastisk:rolleyes:

Det er vel heller ingen ting som hindrer i at man kan sitte på samme fly tilbake? Man kan da bare bli værende innenfor sikkerhetskontrollen hvis man har mobilbillett og ikke trenger å sjekke inn på automat/skranke? Eller sier systemet nei hvis man ikke har registrert boardingkort i sikkerhetskontrollen på TOS ved ombordstigning

Hva om du kom med WF fra Hammerfest?

Er så vidt jeg vet ingen krav til at billetten må scannes i security for at du skal måtte være med.

Da var turen booket. Begynner å bli få plasser tilgjengelige. Så CK og Fluxie får ha meg unnskyldt for at jeg trenger meg på i 12B[emoji6] Retur med ettermiddagsflyet på torsdag. Hvor bor folket?

Ja, meld deg på nyhetsbrevet. ;)
Godt over 2 lapper for plass på første fly nå, så hopper over den.

Dærschken, da har de jaggu hivd seg rundt! I går kostet det snaue 800 t/r.

Dærschken, da har de jaggu hivd seg rundt! I går kostet det snaue 800 t/r.

De har nok sett an markedet for idioter som betaler hva som helst for en første flight :lol:
Kostet meg drøye to tusen, og da er ikke returen sett på en gang.
Men f*@n, det er jo derfor man jobber og tjener penger:p

1391 spenn nå for full fleks osv.....

6F og ledig midtsete -jeg planlegger å bli over også , men dette er usikkert ennå.... Booker Clarion the Edge.... ;)

Rimeligste nå er 831 kroner - semifleks....

Shit, sjekket også nå. Fortsatt 831,-. For et par timer siden betalte jeg kr 2.133,- én vei i Smart. Ikke den beste starten på mitt kundeforhold til Flyr[emoji51] Har sendt en vennlig henvendelse til kundeservice...

Shit, sjekket også nå. Fortsatt 831,-. For et par timer siden betalte jeg kr 2.133,- én vei i Smart. Ikke den beste starten på mitt kundeforhold til Flyr[emoji51] Har sendt en vennlig henvendelse til kundeservice...

Til den prisen burde det da være refunderbar billett? Heller ingen 24-timers angrefrist som hos SAS og Widerøe?

Høres merkelig ut, du må uheldigvis ha truffet "feil" i en eller annen logaritme. Prisen en vei er fremdeles 831 kr på første flyvning kl. 1130, 363kr på kveldsflyet 1755. Kun 12 ledige seter på første tur nå. Er det noen her som har 14B eller 13C?

Last edited:

Da var jeg plutselig med. Havna helt bak på 13D.

Back