Flyprat Live report - SAS miniDO Feb 2013

Re: Flyprat Live report - SAS miniDO Feb 2012

Fantastisk galskap satt i et flott system:colgate: Er med neste gang om muligheten skulle by seg;)

Utrolig morsom TR! Leste denne igjen som oppvarming til en tur jeg booket fordi...øhrm... jeg har fri på mandag. BGO-OSL-ARN-HEL-ARN-OSL-BGO, med Blue1 på ARN-HEL-ARN. Har stort sett 50-55 minutter connections, krysser fingrene for en forsinkelsesfri dag.

Om noen har anledning er det bare å bli med på galskapen, det er fortsatt ledig til en overkommelig pris med ungdomsbillett og gir 3600 A3-poeng / 3000 EB-poeng før eventuelle bonuser.

Hørte på Radio Norge nå i ettermiddag, og der var det en kar som visstnok hadde reist OSL-ARN-HEL-CPH-TXL-CPH-OSL i tidene rundt februar i fjor, kun for bonuspoengene og det sosiale. Kan det tenkes at herren refererer til denne turen? ;)

Hørte på Radio Norge nå i ettermiddag, og der var det en kar som visstnok hadde reist OSL-ARN-HEL-CPH-TXL-CPH-OSL i tidene rundt februar i fjor, kun for bonuspoengene og det sosiale. Kan det tenkes at herren refererer til denne turen? ;)

Dagens Aftenposten kan være verdt å lese ;)
Forøvrig får man Aftenposten E.avis for 1kr en måned nå

Last edited:

Det var nok denne turen herren på radioen refererte til ja :) Snart på tide med ny tur tenker jeg :)

Last edited:

Stilig artikkel i aftenposten i dag! Måtte nesten kjøpe e-avis i 1 mnd for 1 krone for å lese... :p

Angående nye turer, så kjører jo SAS 50% på bonusreiser til diverse destinasjoner. Selv har jeg lusket litt på BGO-OSL-ARN-HEL-CPH-BGO som en liten "dagstur", fordi "hvorfor ikke?". 10k EB-poeng i Go, og 15k i Plus.

Artig artikkel, og det var en skikkelig morsom tur!! Lenge siden jeg har kjøpt Aftenposten i løssalg, men når dem har klart å kline et bilde av meg på forsiden måtte jeg bare;)

Det var nok denne turen herren på radioen refererte til ja :) Snart på tide med ny tur tenker jeg :)

Høres ut som en god idé. Blir arrangert en ny "currywurst-run" så er skal jeg hive meg på!

Back