• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flyprat Live report - SAS miniDO Feb 2013

Re: Flyprat Live report - SAS miniDO Feb 2012

Fantastisk galskap satt i et flott system:colgate: Er med neste gang om muligheten skulle by seg;)

Utrolig morsom TR! Leste denne igjen som oppvarming til en tur jeg booket fordi...øhrm... jeg har fri på mandag. BGO-OSL-ARN-HEL-ARN-OSL-BGO, med Blue1 på ARN-HEL-ARN. Har stort sett 50-55 minutter connections, krysser fingrene for en forsinkelsesfri dag.

Om noen har anledning er det bare å bli med på galskapen, det er fortsatt ledig til en overkommelig pris med ungdomsbillett og gir 3600 A3-poeng / 3000 EB-poeng før eventuelle bonuser.

Hørte på Radio Norge nå i ettermiddag, og der var det en kar som visstnok hadde reist OSL-ARN-HEL-CPH-TXL-CPH-OSL i tidene rundt februar i fjor, kun for bonuspoengene og det sosiale. Kan det tenkes at herren refererer til denne turen? ;)

Hørte på Radio Norge nå i ettermiddag, og der var det en kar som visstnok hadde reist OSL-ARN-HEL-CPH-TXL-CPH-OSL i tidene rundt februar i fjor, kun for bonuspoengene og det sosiale. Kan det tenkes at herren refererer til denne turen? ;)

Dagens Aftenposten kan være verdt å lese ;)
Forøvrig får man Aftenposten E.avis for 1kr en måned nå

Last edited:

Det var nok denne turen herren på radioen refererte til ja :) Snart på tide med ny tur tenker jeg :)

Last edited:

Stilig artikkel i aftenposten i dag! Måtte nesten kjøpe e-avis i 1 mnd for 1 krone for å lese... :p

Angående nye turer, så kjører jo SAS 50% på bonusreiser til diverse destinasjoner. Selv har jeg lusket litt på BGO-OSL-ARN-HEL-CPH-BGO som en liten "dagstur", fordi "hvorfor ikke?". 10k EB-poeng i Go, og 15k i Plus.

Artig artikkel, og det var en skikkelig morsom tur!! Lenge siden jeg har kjøpt Aftenposten i løssalg, men når dem har klart å kline et bilde av meg på forsiden måtte jeg bare;)

Det var nok denne turen herren på radioen refererte til ja :) Snart på tide med ny tur tenker jeg :)

Høres ut som en god idé. Blir arrangert en ny "currywurst-run" så er skal jeg hive meg på!

Back