Flyprat Live report - SAS miniDO Feb 2013

Re: Flyprat Live report - SAS miniDO Feb 2012

Dette såg fantastisk artig ut! Å følge dykk gjennom dagen ga ei brennande lyst til å vere med på ein liknande framtidig tur.

Eg antar de blei møt med blomster og norske flagg i det de kom ut i ankomsthallen!

Flyprat Live report - SAS miniDO Feb 2012

ebe2y8u9.jpg

Fikk rett i mine antagelser karer. Snøkaos på Nordvestlandet. Nede på KB og i taxien på vei hjem nå; 1.5 time forsinket. Holding i en time over Kristiansund, hadde nok fuel til et forsøk før vi evt måtte gå til GM igjen. Litt flaks må man ha ;)

It's Friday, Friday, getting down on Friiiday. Røde pølser er aldri feil!

Med mindre det er røde pølser,som har kokt lidt for længe, sammen med discount pulver-potetmos fra Coop... Så er det total feil! Okay, tror jeg har spist det lidt for mye.

Liker at enkelte gik på Tuborg Classic og Tuborg Guld. Mere dansk kan det næsten ikke blive. Spesielt ikke når der også er røde pølser, ketchup, sennep og ristet løk! Mangler bare brødet!

Fin ide, som virkede rigtig bra!

Jag var på väg till er i loungen på ARN men mitt ID kort hade ett läsfel så jag kom inte igenom security på terminal 5 :(

Så ut som dere hadde det drittkult. Håper jeg klarer å være med neste gang!!

Tror det ikke bare var crewet på SK679/SK680 som anså oss som gale. Satt en svenske på 9C på SK680 som lurte på hvilke legs vi hadde flydd/skulle fly idag. Så dro han frem mobilen og logget på Facebook, og jeg måtte gjenta deler av alle legs samtidig som han skrev. Så galskapen er vel også videre formidlet på Facebook ett sted også.

Ja da er jeg i senator loungen på TXL og spiser pølser å drikker franzikaner hefe weissbier etter en natt i Berlin
Hva syntes dere andre om loungen på TXL i går? :-)

Mulig jeg er litt treg her, men hva er egentlig destinasjonen for denne turen?

Som jeg sa, det er ikke alltid destinasjonen som er målet for turen; men turen i seg selv ;)

Som jeg sa, det er ikke alltid destinasjonen som er målet for turen; men turen i seg selv ;)

Så ut som dere kosa dere veldig iallefall :)
Hvor mange EB poeng ble det ut av denne forresten?

Hvor mange EB poeng ble det ut av denne forresten?

500+500+500+1000+1000+500 = 4000. Med gullbonus ender mann på 5000

Mulig jeg er litt treg her, men hva er egentlig destinasjonen for denne turen?

Det er vel en definisjonssak. Kan være HEL for Blue1-quiz, Berlin for currywurst eller OSL hvor man endte opp til slutt. Men noen ting er vanskelig å definere ;)

Last edited:

500+500+500+1000+1000+500 = 4000. Med gullbonus ender mann på 5000

Det er vel en definisjonssak. Kan være HEL for Blue1-quiz, Berlin for currywurst eller OSL hvor man endte opp til slutt. Men noen ting er vanskelig å definere ;)

Håpe det kommer flere slike når jeg er i Norge, greit å fly litt uten mål og mening rundt i Europa ;)
Er det noe nytt opplegg på trappene foreløpig?

Vi snakka smått om en pubrunde med ei overnatting i Dublin som neste tur ;)

Hahahahaha :D
Dette er en god kandidat til vinterens TR.
Utrolig stilig med oppdateringer fra flere av dere på samme reise.
Galskapen i dette er for de uinvidde åpenbar, men for alle oss andre med flyfeber er dette medisin.
Takk for at dere delte herligheten :)

Haha! Fantastisk rapport! Dette er jo bare helt herlig galskap :D

Takk for hyggelig deling... Tror det er godt man er over snittet interresert i reise/fly naar man foelger med paa dette :)

Goey aa faa ansikter paa denne champagnefiffen.

Back