Flyprat avdeling Nord-Norge-treff i Juli/August

Polaris

Free Luigi
Avdeling Nord-Norge inviteres til flytreff i Tromsø! Siden Tromsø jo er nordens Paris, nord-norges hovedstad, norges fines..... eh. Jada. Og så videre :p

Vi har jo stort sett møtt hverandre alle sammen, men nesten aldri "i samlet flokk". Hadde derfor vært hyggelig om vi alle kunne møttes i trivelig samvær en gang i løpet av sommern, legge debattkrangler bak oss og heller f.eks fokusere på A330'en som kommer 2 Juli, mat og/eller øl, sommer og sol (!) og flyvning in all its glory.

Jeg er på jobb til 16:30 alle hverdager fram til 1 August, og jeg er neppe alene om å jobbe litt i sommer, så vi får satse på ei helg. Også i tilfelle tilreisende tilfeldigvis er i by'n ei helg, oddsen er høyere enn for en hverdag :)

Nårtid? Whenever!! Hvilkensomhelst helg, men det blir jo sikkert litt fram i tid. Midten av Juli og utover?

Last edited:
Det er jo midt i ferietida, men om jeg er i byen og har ledig tid så stikker jeg nok innom. Jeg skal ikke diktere noe tidspunkt, da min deltakelse uansett er noe usikker. Godt initiativ er det iallefall, Polaris!

Jeg er i Tromsø hele sommeren pga avhandlingsskrivinga, så det er stort sett alle helgene som passer. Skulle gjerne være med.

En liten rettelse Polaris. A330 kommer den 2. juli og ikke 3. juli som nevt i din tråd.

Jeg er med på en hyggelig kveld og helgene fremover ser bra ut for meg.;)

Hm, kanskje et påskudd for å komme meg nordover en liten tur. Jeg har aldri vært nord for Verdal. :p

En liten rettelse Polaris. A330 kommer den 2. juli og ikke 3. juli som nevt i din tråd.

Jeg er med på en hyggelig kveld og helgene fremover ser bra ut for meg.;)

Vedr. A330, så står det rett i Polaris sin tråd.......... Men feil i Ståle sin

Vedr. A330, så står det rett i Polaris sin tråd.......... Men feil i Ståle sin

Fordi jeg retta meg :p

------

Men bra bra, folk vil være med, er det noen preferanser da?

16-17 Juli?
23-24 Juli?
30-31 Juli?
6-7 August?

Last edited:
En flott idè Polaris. Er jo endel som på en eller annen måte er tilknyttet vår vakre landsdel ;) Så håper på stort oppmøte.

Noen bilder fra gårsdagen:
Skjer "ofte" litt ekstraordinært (eller er det bare hver gang de ser meg at de blir så distrahert at de må ta en ny landingsrunde) ;)
IMG_7219-3x4wm_resize.jpg

Et av mange småfly som finner veien innom Tromsø på sommeren:
IMG_7404-16x9wm_resize.jpg

Back