Det er greie sykkelmuligheter fra Stockholm sentrum til BMA. Vi bor sørvest for sentrum og sykler dit på en halvtime på stort sett gode sykkelveier. Vi har også fin utsikt til innflyvningen fra stuevinduet. Off-topic, men det er tydelig at trafikken har tatt seg opp de siste par ukene, og det er veldig hyggelig.
Nå sier du ikke hvorvidt det er terminalen(e) du mener eller andre områder men BHX, LGW og GLA er tilgjengelige. Det samme er BRE og FRA.
I AMS har jeg syklet fra et hotell på østsiden av flyplassen til byen så går ut ifra at det kanskje er mulig å komme seg rundt til terminalen også.
Trygg og fin sykkel- og gangvei i Alta fra sentrum og ned til Elvebakken der lufthavnen ligger.
Espen
Om man skulle gått fra Sandefjord by til TRF ville jeg gått opp til Bredablikk og så gjennom Hjertås (skogområdet sør/sørvest for TRF).
Hverken Torpveien fra Fokserød/E18, Lingelemveien, eller Råstadveien/Stangeveien via togstasjonen, er egnet til å gå langs.
RRS kan man vel både gå, og på vinteren, sparke til
Også leste jeg nylig de holder på bygge en sykkelvei til BRU
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.