Trash2000
ScanFlyer Blue
Pressemelding fra DY:
Norwegian kjøpte i april 2007 lavpris flyselskapet FlyNordic i Sverige. Fra og med 5. april bytter FlyNordic navn til Norwegian. – Vi ønsker å satse videre i det europeiske markedet. Vi jobber mot de samme målgruppene og med ett varemerke vil vi bli mer tydelige. Kundene vil oppleve ett servicekonsept og felles bookingsystem. Det vil bety positive endringer i det svenske markedet og det er betydelige mer kostnadseffektivt med ett varemerke, sier adm. direktør Bjørn Kjos.
Byttet til Norwegians logo og grafiske profil vil skje fra og med 5. april. Fra denne datoen vil kundene i det svenske markedet kunne bestille billetter på Norwegians populære Lavpriskalender via nettsiden norwegian.se
FlyNordic har siden starten i 2001 hatt en sterk vekst på innenriksmarkedet fra Stockholm til destinasjoner i Nord-Sverige. Selskapet skal fortsatt ha fokus på reiser til lave priser for både forretningsreisende og ferie- og fritidsmarkedet. I løpet av det siste halvåret har FlyNordic økt antall destinasjoner fra sju til 20.
Med denne endringen satser Norwegian videre med en enda tydeligere profil og styrker sin posisjon i det europeiske markedet.
Norwegian kjøpte i april 2007 lavpris flyselskapet FlyNordic i Sverige. Fra og med 5. april bytter FlyNordic navn til Norwegian. – Vi ønsker å satse videre i det europeiske markedet. Vi jobber mot de samme målgruppene og med ett varemerke vil vi bli mer tydelige. Kundene vil oppleve ett servicekonsept og felles bookingsystem. Det vil bety positive endringer i det svenske markedet og det er betydelige mer kostnadseffektivt med ett varemerke, sier adm. direktør Bjørn Kjos.
Byttet til Norwegians logo og grafiske profil vil skje fra og med 5. april. Fra denne datoen vil kundene i det svenske markedet kunne bestille billetter på Norwegians populære Lavpriskalender via nettsiden norwegian.se
FlyNordic har siden starten i 2001 hatt en sterk vekst på innenriksmarkedet fra Stockholm til destinasjoner i Nord-Sverige. Selskapet skal fortsatt ha fokus på reiser til lave priser for både forretningsreisende og ferie- og fritidsmarkedet. I løpet av det siste halvåret har FlyNordic økt antall destinasjoner fra sju til 20.
Med denne endringen satser Norwegian videre med en enda tydeligere profil og styrker sin posisjon i det europeiske markedet.