BU og hotell ?
Anställning hos Proffice Aviation, bas Oslo
Hehe, virker som flere legger til grunn av svenskene misliker oss nordmenn og alt som er norsk.
Vi er da vel relativt godt likt i grannelandet, er vi ikke? Hva sier våre svenske forum-medlemmer?
Samme AOC, 2 forskjellige pilotforeninger med vidt forskjellige lønnsbetingelser, og crew som skal fly rundt på de samme rutene med de samme flyindividene? Det må jo bety trøbbel, hvis da ikke foreningene i DY/LF har funnet en løsning som vil være unik i foreningsammenheng? Så nei, jeg tror ikke det blir felles AOC.
Hehe, virker som flere legger til grunn av svenskene misliker oss nordmenn og alt som er norsk.
Vi er da vel relativt godt likt i grannelandet, er vi ikke? Hva sier våre svenske forum-medlemmer?
Personlig synes jeg både navnet og logoen til Fly Nordic er mange ganger bedre enn Norwegian's. Med tanke på at man nå skal drive nordisk business må det patriotiske norske nedtones betraktelig dersom man skal lykkes utenfor Norge (tror jeg...).
![]()
Men det er vi som ikke hadde klart å takle et selskap med Sweden i seg på norske ruter...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.