- Vi manglet 13 passasjerer per flight. Ganger du det tallet med 17 ukentlige flygninger, over 52 uker på et år og 2000 kroner per billett, får du 22 millioner kroner. Slik er de store talls lov, sier Espen Hennig-Olsen.
Synd, men billett prisene ble vel i stiveste laget for de fleste...
Sas ser vel ikke på Krs som en flyplass med stort potensiale.. KL har jo driftet godt derfra i alle år og Flynonstop fikk smake flyindustriens bitre realitet.. Veldig synd..
Vet det er litt feil å slå sammen SK og WF. Men det var riktig frem til ett par uker siden.
Finnes der statistikk på reisene mellom KRS og LCY offentlig tilgjengelig? Vet jo at det finnes for LHR og LGW.
Tallene var følgende for April til September:
April | 412 passasjerer
Mai | 1228 passasjerer
Juni | 855 passasjerer
Juli | 1208 passasjerer
August | 1332 passasjerer
September | 1978 passasjerer
Totalt | 7013 passasjerer
Tall i UK finner man her: http://www.caa.co.uk/default.aspx?catid=80&pagetype=88&pageid=3&sglid=3
- Det er forferdelig trist. For det begynte å løsne nå. Flyene fra Kristiansand og Bodø til London var fullbookede senere denne uken. Men vi manglet i gjennomsnitt 13 kunder per flyvning.
Konkursen i flyeventyret Flynonstop koster Espen Hennig-Olsen (57) nær 30 millioner kroner. Dermed er halve arven han fikk etter aksjesalget i familieselskapet Hennig-Olsen Is borte.
Lurer spent på hva Denim gjør med maskinen. De har jo kun denne ene E-Jeten, og Flynonstop har jo nå kabinansatte og flygere med All sertifisering som mister jobben. Spørs om det ikke blir noen tilbud om å bli med videre for de som vil..
Ikke som jeg kan huske. Flyet var driftet av Denim, men piloter og kabinansatte var ansatt hos Flynonstop.
Ikke som jeg kan huske. Flyet var driftet av Denim, men piloter og kabinansatte var ansatt hos Flynonstop.
Lurer spent på hva Denim gjør med maskinen. De har jo kun denne ene E-Jeten
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.