Flyger pensjoneres

Som kollega av Børre Magne Albrigtsen og også fra Vesterålen synes jeg det var både hyggelig og artig at han fikk en slik avsluttning på karrieren i SAS.

Tror kanskje at det kan virke som noe positivt i hverdagen for de som bor i Bø.

Til Polaris kan jeg nevne at Børre Albrigtsen jobbet som lærer før karrieren som flyger.
Så kanskje DET kan være en liten trøst for deg.

100% enig med Jumper G5 her.
Flott og morsomt tiltak, som satte både Bø og SAS på kartet på en veldig positiv måte !
Det kan jo også nevnes at SK4407 landet knappe 10 minutter etter rute på Gardermoen, en forsinkelse som nok samtlige passasjerer ombord har tilgitt SAS allerede !

Passajerene kunne jo ha faatt den samme forsinkelsen med Norwegian UTEN ekstra opplevelsen...sorry kunne ikke DY meg:rolleyes::rolleyes:

Som kollega av Børre Magne Albrigtsen og også fra Vesterålen synes jeg det var både hyggelig og artig at han fikk en slik avsluttning på karrieren i SAS.

Tror kanskje at det kan virke som noe positivt i hverdagen for de som bor i Bø.

Til Polaris kan jeg nevne at Børre Albrigtsen jobbet som lærer før karrieren som flyger.
Så kanskje DET kan være en liten trøst for deg.

Har du sett, det var kanskje derfor jeg fikk sånn en sterk trang til å nevne lærere i denne sammenheng :colgate: Han er herved unnskyldt og tillatt all ære..... (håper han var barneskolelærer! :love hehehe)

Passajerene kunne jo ha faatt den samme forsinkelsen med Norwegian UTEN ekstra opplevelsen...sorry kunne ikke DY meg:rolleyes::rolleyes:

I dag kom LN-DYA hele 20 min før eta, og det med motvind...!

Last edited:
Det har seg slik at flygere faktisk har mulighet til å gjøre noe spektakulært når de går av med pensjon - så hvorfor ikke? Noe ala en baker som går av med pensjon og som lager en 8-etasjers kake man kan gå i... (nå fløyt plutselig fantasien fritt her merker jeg)

fin markering - jeg skulle bare ønske at han ble pensjonist på torsdag! Da passerte jeg gjennom Vesterålen med Hurtigruten og da hadde kommunen IKKE gjort vedtak om finvær....

All ære til Børre Magne Albrigtsen! Han trengte egentlig ikke å gå av før om 3 år, så at han viser solidaritet til sine yngre kollegaer i en vanskelig tid, står det stor respekt av! I disse nedbemanningstider er det ikke alle 57 åringer som hadde gjort det! En overflyvning over Bø var en fin gest til alle involverte, og jeg er sikker på at samtlige yngre piloter i SAS unnet Børre denne gesten som en takk for solidariteten! Skitt jakt Børre, og skyt med måte! :)

Back