Flygal 82 åring :)

Re: Flygal 82 åring :)

Han skulle vært på Flyprat!

Ja rett og slett utrolig kult! Hørte noe fra stuen i går om fly og gikk inn og så dette på 21 nyhetene!

Sikkert nok her inne som kommer til å farte rundt i den alderen og tenker jeg :D

Hvem gidder å reise jorda rundt på cruiseskip, når man kan reise norge rundt med Widerøe!! :colgate:

Sånn ska vi alle bi når vi bi gammel! ;)

Er bare å ta av seg hatten for denne spreke 82 åringen. Man kan ikke si noe annet.

All respekt.

Dette var helt sykt, for en spreking!

Måtte du ha mange flere turer igjen, Nils! :)

Snakker vi Pandion kort på han her karen snart eller? :p

Nei, det var bare å ta av seg hatten for denne karen! :)

Ha ha ha, Kongebra. Sånn vil jeg ha det.

Slår han såvidt på privat dagstur da. Bråbestemte meg for å ta lunch med en veninne i Roma for et par år siden. Spiste pizza, tok en øl, og sklei hjem igjen.

Flotters :)

Jeg fløy forøvrig Finnmark rundt forrige uke og hadde bla. med en 82-åring som passasjer.. Vi landet på 12 flyplasser på 3 dager med start/slutt i Bodø. Samme mannen har også tatt PPL-teorien og begynt med flytimer :D

Man får lite pandionkort av å farte rundte med Widerøes "Norge-rundt"-billett hver sommer......

Viriker ikke som han reiser med Nprge Rundt billetten hver gang.
– Jeg reiste Norge rundt for 10.000 kroner, forteller Nils.

Uansett blir det lite "Pandion" av å svi av 10-20.000 kroner på et år.

Hehe de som tror pensjonister bare tvinner tommeltotter tar feil. Farfaren min nærmer seg 90 år nå, kjører bil 6-7 timer osv og går turer. Han ser jo ut som han er i underkant av 80 år fremdeles. En ting er sikkert han har iallefall ikke hvilet på laurbærne i pensjonisttilværelsen. Gav vel seg med de siste strøjobbene for sin gamle arbeidsgiver om jeg kan kalle det det bare for 5-6 år siden da farmor ble syk. Hun døde i 2009.

:devot:

Nå fikk jeg lyst å kjøpe ny NR-billett... Men dessverre ikke i år :cry:

Hvem gidder å reise jorda rundt på cruiseskip, når man kan reise norge rundt med Widerøe!! :colgate:

Sånn ska vi alle bi når vi bi gammel! ;)

Well Dashen og 737'ene i Norge er jo den nye "Hurtigruta" tross alt så er de jo hurtigere enn den de sender bilder fra på NRK.
Også kallt Sakteruta her på flyprat.no (Googlet :D)

Back