Flydagen på kjeller

patchman

se opp!!
Flydagen på kjeller

Hei alle Airshowfans.i år burde dere ta turen til Kjeller flyplass og flydagen som er 25 mai.I år kommer p-51 mustang,spitfire mk16,B-26 Invader,c-130,seaking og F-16.Pluss mye annet snadder.Dette blir rått.På kjeller står du ganske nærme flystripa også så dette showet anbefales.Ta turen 25 Mai.Det er mer info på www.flydagen.no

Re: Flydagen på kjeller

Må ta turen denne gang. Var der dagen før med en 182 i fjor.

Vi var en liten gjeng (Speedy, en svensk frøken som jobbet på lageret i STS, MountainDew og meg) nede der ifjor. Mye interessant der da. Var ute i helikopter for første gang. Det som var ganske kult var mens F-16 holdt på med AB, var det 3 biler bak oss som satte igang å ule som besatt :)

Hei, håper å se flest mulig av forum-brukerne på Kjeller Flydag søndag 25/5! Bare å få se en Spitfire i norsk luftrom igjen er jo verdt turen!

www.flydagen.no

mvh stevneleder Helge S.
NRF Veteranflygruppen

Velkommen til forumet! Jeg skal forsøke å komme, men tror mange her fra forumet vil.

Jeg kommer.. Blir ikke no Bodø på meg, så Kjeller skal jeg få med meg..Men kommer det no hercules nå da??

Noen som vet hvilken Spit det er snakk om?

Biltema's Mk. XVI RW386 SE-BIR.

Fra www.airpics.com

121586.jpg

Til Patchman: A-26 Invader kommer ikke. Dette ifølge en SHF pilot i en annen tråd her på forumet.

Trygve

Jeg kommer så lenge været tillater det, blir det regn så ser jeg alt fra kjøkkenvinduet - har kongeutsikt over Kjeller :)

Håper ikke du er en av de som klager over flymusikk på Kjeller ;)

Jeg klager ikke, har vokst opp side ved side av Værnes så flymusikken fikk jeg inn med morsmelka :D

Har en liten sønn på 1 år som skal lære seg alt om den type musikk...

Det er bare en fryd for øret når F-16 tar av fra Kjeller :)

Det står at det skal komme moderne sivile fly? Hva menes?
Cessna 172? :D
Dukker sikkert opp det og andre. Skulle likt å sett Spit'en, det er flott at Biltema vet å bruke pengene sine riktig :SWE

Da er Mustangen i gang med trening til flydagen - han har holdt på i snart 10 min nå, midt over Kjeller... For en sinnsykt herlig lyd :wow:

OK, da... men er det en møteplass med Scanair.no "flagg" ??

Da er Mustangen i gang med trening til flydagen - han har holdt på i snart 10 min nå, midt over Kjeller... For en sinnsykt herlig lyd :wow:

Sto å så på han fra balkongen min, SYKT bra oppvisning og ikke minst lyden.:devot:

Airbus 330.

Fikk akkurat besøk og en etterlengtet vink av Aero L-29 Delphin på Grønsund. TAKK!

Back