Flydagen Kjeller 2013

Det er vel mye å håpe på noe lignende det vi fikk i år, men jeg håper de prøver å tiltrekke seg noe man ikke ser på hvert eneste show i Norge.

Er det forresten noen som vet om det er planlagt noen større show i Norge neste år?

Dytter denne opp, jeg er og nysgjerrig på om det blir noen større show i moderlandet neste år.

Bardufoss er vel samme helga som både Parid airshow og Tiger Meet showet på Ørlandet om jeg ikke husker feil, lover ikke veldig godt..

Stemmer, i år tok de over for Portugal som så seg nødt til å melde avbud, mens jeg mener det har ligget i kortene en stund at det skulle være på Ørlandet neste år.

Vi kan jo være heldige å få noen godbiter neste år, men det kommer jo helt an på situasjonen i verden. Slovakia trakk seg jo av økonomiske grunner i år. Men det blir nok mer og mer normen at vil man se en spesiell flytype så må man pakke sekken og ta en tur til et land som operer dem.

Hei, ny flydag på Kjeller blir det på søndag 2. juni 2013.

mvh Helge, NRFK
FI/display/ops

I følge Nedre Romerike Flyklubb's hjemmesider ser det ut til at Flydagen er flyttet til 1. september...

Ja det skyldes noen uenigheter som gjorde at noen nøkkelpersoner trakk seg ble det skrevet i en mail til alle medlemmene i NRFK for ikke lenge siden. Men får satse på at det blir et bra arrangement likevel selv om det er nesten høst når vi snakker om det. :)

Utrolig synd, har alltid startet airshow-sesongen med Flydagen. Blir vel neppe noen belgisk F-16 hvis det flyttes til september...

Back